200 stoopwafels meenemen naar nepal

Wie kan mij vertellen of ik problemen krijg als ik 200 stroopwafels mee neem in mijn rugzak richting Nepal.

Hoor graag van iemand, ga volgende week nl. al weg.

groetjes Draakie >>>

Er staan geen limieten voor stroopwafels in de wet :slight_smile:

Houd er alleen rekening mee dat als je een kleine 10 kg aan stroopwafels meeneemt, dat je minder andere bagage mee kan nemen. Zodra je boven je bagagelimiet van 20 kg komt worden het hele dure wafels…

dacht dat ik tot 28 kilo mag meenemen, dat stond bij jet airways??
weet je daar ook antwoordt op.

ik had mijn vraag ook al in de algemene gezet, toch ook maar even hier.

ik wil graag 200 stroopwafels meenemen, mag je zoveel van het zelfde (etenswaren) katmandu binnen brengen. (via londen, delhi)

ik kreeg al antwoord, dat je alles mag invoeren, mits je maar niet meer dan 20 kilo in je rugzak hebt zitten.

Maar op mijn ticket staat, dat ik bij jet airways tot 28 kilo mee mag nemen.

wie kan mij helpen met mijn vragen???

Als op je ticket 28 kilo staat (voor het hele traject!), dan heb je mazzel. Normaal mag je 20 kilo meenemen.

Kijk uit, stroopwafels smelten snel. De kans is groot dat je in je hotel in Nepal een grote brok stroopwafels hebt :wink:

Kijk dat goed na op hun website. Overbagage is duur. Maar meestal klopt wat op je ticket staat :slight_smile:

Ik heb ook even op hun site gekeken. Van Europa naar India 28 kilo, maar India naar Kathmandu 20 kilo. En ik neem aan dat je in Delhi over moet stappen. Ze vertrekken zo te zien ook niet vanuit Amsterdam, wel vanuit Londen, dus dat stukje vlieg je ook met een andere maatschappij.

De invoer van de stroopwafels is niet het probleem trouwens.

Wat wil je met 200 stroopwafels? Een nieuw record breken? :wink:

oke, dat de stroopwafels mee gaan is super, vlieg idd vanaf delhi, maar dat is ook met jet airways. maar idd, das dan geen europa meer.
ga toch nog maar ff nakijken.
in ieder geval vast super bedankt. :dag:

Ik had de beheerders net gevraagd het topic te kopieren/verplaatsen. je was me voor :slight_smile:
Mijn antwoord kopieer ik even. Jij weet dit al, maar ik vind het handig als die bagage info in het Nepalgedeelte staat.

*Ik heb ook even op hun site gekeken. Van Europa naar India 28 kilo, maar India naar Kathmandu 20 kilo. En ik neem aan dat je in Delhi over moet stappen. Ze vertrekken zo te zien ook niet vanuit Amsterdam, wel vanuit Londen, dus dat stukje vlieg je ook met een andere maatschappij.

De invoer van de stroopwafels is niet het probleem trouwens. *

Ik heb de topics samengevoegd (voor het overzicht). :wink:

Het is niet zo dat je ALLES mag invoeren, zolang het binnen de 20kg valt. Ik neem aan dat ook Nepal wel degelijk bepaalde restricties kent. Stroopwafels zijn absoluut geen probleem.

Zoals Jenny al zei: zorg dat ze niet te warm worden. Een stapel van 10 aan elkaar gelijmde stroomwafels is moeilijk kauwen. :wink:

1 like

hahaha, nee, een vriend gaat zijn eigen opgerichte de dutch mountain school 30 okt. openen in rajban (shaktikhor) en ik ben van de nederlandse catering. :cheer: had gezegt dat ik wel ff 200 stroopwafels kwam langsbrengen als het zover was. Dat is dus nu. Vandaar mijn reis naar Nepal >>> met de 240 stroopwafels.

Vervoer ze niet in een rugzak dan, dan gaan ze erg kruimelen en zien ze er niet meer uit. De smaak is dan nog steeds goed, maar het oog wilt ook wat. Zeker voor een bedrijf! Als je meer dan een stuka bagage hebt, kun je een aparte doos overwegen, evt met het etiket breekbaar.

hihi, dat lijkt mij een hele onderneming. 10 stroopwafels in en pakje van 400 gram? Dus bijna 10 kg stroopwafels? Wel gaaf dat je dit voor je vriend doet.

btw, bij de Makro hebben ze dozen met van die ministroopwafels als je het gemeen wilt spelen :unibrow:

Succes en veel plezier!