200 euro terug op ticket amsterdam - buenos aires

****Hallo

ik ben op zoek naar iemand die voor mij een fiets mee zou kunnen nemen naar argentinie.

Het is een fiets die ik voor een vriend in argentinie heb gekocht , maar ik wil hem niet op sturen om dat het een vrij dure fiets is.

de fiets word afgeleverd in een doos op schiphol , en mijn vriend staat je op te wachten op het vliegveld in argentinie. !!!DUS GEEN GESJOUW !!!

Aangezien ik zelf niet naar argentinie reis, zoek ik dus iemand die de fiets voor mij kan mee nemen. En daar wil ik je 200 euro voor betalen.

Met de KLM heb je geen extra kosten als je in plaats van een koffer een fiets mee neemt, maar zijn er wel kosten dan zijn die voor mijn rekening.

Dus wil je op een makelijke manier 200 euro op je reis besparen stuur me een mailtje naar carlospaz.arg@gmail.com

Groetjes, jeroen

En ik reageer hier ook nog maar even:

Ik heb een deja-vu… Dit probeerde je namelijk op een ander forum in april ook al. Volgens mij is het geen zuivere koffie en ik zou niemand aanraden dit te doen als je de persoon in kwestie niet persoonlijk kent. Ik laat je bericht wel staan, juist om andere mensen te waarschuwen. Voor 200 euro dit risico lopen, dan is bolletjesslikken nog een betere optie lol2

snap trouwens niet wat het verschil is met een vliegtuig & verzekerde verzending… (bagage wordt toch ook maar tot een bepaald bedrag vergoed indien verloren gegaan…)

Lieve mensen,
Laat je niet verleiden, je weet niet wat er in die fiets verstopt zit. Misschien is het wel te vertrouwen, dat weet ik niet maar neem geen risico ajb.