Ik ben gek op reizen en kan de laatste dagen van mei waarschijnlijk op vakantie.
Mijn voorkeur gaat uit naar Sardinie of Turkije (Cappadocie), auto huren en wat van de omgeving zien.
Iets meer over mijzelf; ik ben 31 jaar, kom uit Rotterdam en heb veel reiservaring. Op reis vind ik het fijn om nieuwe dingen te doen en nieuwe mensen te ontmoeten, lekker te eten en drinken, veel actief bezig te zijn maar zeker ook een keertje op het strand te liggen en vrij basic te overnachten (al hoeft niet altijd alles super low budget te zijn). Ik ben flexibel, makkelijk in de omgang en niet snel uit het veld geslagen en hoop dat dat ook voor jou geldt!
Beste Chantal, kan je ook de laatste 2 weken van juni vrij nemen / krijgen? Ik zoek nog iemand die met mij mee wilt naar Lloret de Mar. Ik ben er al 4 keer eerder geweest, ben zelf ben 35 en ik kan je garanderen dat alle vooroordelen van Lloret niet helemaal kloppen. Ook als 30 plusser kan je daar een geweldige vakantie hebben! In het hoogseizoen komen er inderdaad een hoop jonge lui daar maar in voorseizoen zijn het vooral de oudere jongeren die naar deze badplaats komen. Ben geen club of feestcafe bezoeker maar iemand die gewoon wilt genieten van zon, zee, strand, terrasje, restaurantje, shoppen en lekker relaxen…
Heb je reeds geboekt? Zo ja, voor hoe lang ga je? Heb je andere reisgenoten gevonden?
Ik zou evt wel mee willen, zowel italie als turkije lijkt me interessant.