Reisgenoot Turkije half mei/eind mei gezocht

Hoi!
Ik zoek een gezellige, leuke vrouw +/- 30 jaar, die met mij medio mei, eind mei naar Turkije toe wil voor 10-14 dagen. Ik ben zelf 30 jaar, woon en werk in Nijmegen. Trefwoorden zijn: gezelligheid, wijntje/biertje, strand, zon, wandelen, mooie dingen bezichtigen en vooral véél lol!
Groetjes Linda

Hi Linda,

Ik weet niet of je al een vakantie hebt geregeld, maar je onze vakantie trefwoorden komen overeen. Ik ben ook 30 en heb begin mei 6 weken vrij. Het mailtje klinkt gezellig en dus probeer ik toch maar even of je interesse hebt. Ik hoor het wel.

Groetjes Petra

Ok …kleine vergissing…begin juli heb ik 6 weken vrij…

Hoi Linda,

Half mei probeer ik weer enthousiaste mensen mee te krijgen naar Bodrum. Vorig jar zijn we uiteindelijk met 7 personen gegaan. Het grote voordeel is dat iedereen zijn /haar eigen gang kan gaan zonder dat je je verplicht voelt tegenover je reisgenoot. Er is altijd wel iemand bij met wie het klikt. Wil je meer weten mail me gerust op [EMAIL=“a.rv@live.nl”]a.rv@live.nl

Hoi,
Heb zelf van 9-16 mei vrij en zou dan een weekje zon op willen zoeken.
Heb je al iemand?
Ben zelf 27 jr en kom uit Leiden.

Gr. Violette

hoi linda…

jou trefwoorden zijn zoals ik ook graag op vakantie wil!,ben 40+ maar ben nog jong van geest
en leden vooral ook gezelligheid!!,dus als je ng niet geboekt hebt kunnen we misschien samen gaan?..eind mei-juni
ongeveer 10 dagen zoiets,turkije,ben benieuwd of t lukt,hoop op een snell reactie

groetjes petra

Hoi, ik zag je oproepje en vroeg me af of je al iets geboekt hebt.
Groetjes Cindy