2 weken Spanje 28 mei t/m 11 juni, wie wil er mee?!

Hoi!

Ik ben Joyce (24 jaar) en misschien heb ik iets wat voor jullie ook zeeeeeeeer aantrekkelijk is:D

Ik heb via veilingsite een vakantie ‘gewonnen’: 2 weken Costa Brava Spanje, in een 5-persoons ingerichte bungalowtent, op een luxe camping.
Datum is 28 mei t/m 11 juni 2011.

Als je echt voor een prikkie op vakantie wil, ga dan lekker met mij mee! De tent voor 2 weken kostte me namelijk maar 80 euro hahahahaha! En ik heb geen enkele vriendin/familielid die vrij kon krijgen van werk of school. In mn eentje in zo’n grote tent is ook zo wat he…
Dus als er van jullie zijn die het leuk lijkt om met me mee te gaan, lijkt me super! Ik ben net als de meesten in voor een combi van strand,relaxen, stadje/excursies, keertje stappen en gewoon relaxed naar elkaar toe…
De kosten van de tent delen we gwoon over het aantal personen, en hoe eerder we t weten, hoe eerder we nog een (goedkope) vlucht kunnen boeken of misschien ander vervoersmiddel kunnen regelen.

Laat maar horen, ik ben heeeel benieuwd of er mensen mee willen/kunnen in deze periode!!

Liefs
Joyce

Hoi Joice,

Ik ben graag bereid maar wel een jongdenkende 60+er…?
Wil graag mijn auto ter beschikking stellen.
Heb je zin ?

Leuk weekend gewenst !

Firmin

Hey Joyce,

Heb hier zeker wel oren naar, mits ik vrij kan krijgen uiteraard:P

Ben zelf een actieve 21 jarige jongen, maar heb er uiteraard ook geen problemen mee om op het strand te gaan liggen, heb overgens mijn rijbewijs en ook een redelijk grote eigen auto.

Als ik “Geschikt lijk” :stuck_out_tongue: Hoor ik graag van je!

Mauricevdiemen@hotmail.com

Groetjes Maurice.

HOI
Je hebt deze reis gewonnen,!maar je moest wel wat voor die tent betalen,en je moet nog een vlucht boeken.? Waar is nu die gewonnen vacantie? harriet

Ik heb via veilingsite een vakantie ‘gewonnen’: 2 weken Costa Brava Spanje, in een 5-persoons ingerichte bungalowtent, op een luxe camping.

Ze heeft de vakantie niet gewonnen , ze heeft een veiling van een vakantie gewonnen. oftewel een “autovakantie” waarbij je gewoon een x bedrag betaald voor de vakantie en zelf het vervoer regeld;)

hallo

ik ben zeker geinteresseerd … werner , 47 jaar en wonend in Belgie Vlaams Brabant …

ik kan zorgen voor vervoer, maar vooral voor fun, gezelligheid, maw een leuke vakantie !

groetjes

werner