Reis Barcelona - verblijf gratis

Hallo, ik geef enkele details van de reis :

• vertrek 12/13/14 juli per auto
  • verblijf in een degelijk appartement in Barcelona : dees is gratis aangezien het van een vriendin van me is
  • ik zou graag gewoon delen in de benzine- en tolkosten, dat is dus de enige kost
  • ik zou met een vriend van me gaan die op 't laatste moment van werk is veranderd, en alleen naar Spanje rijden zie ik niet zo zitten
  • ginder ben ik van plan wat cultuur, strand, shopping, lekker eten enz met elkaar te mixen
    Als je nog vragen hebt, mail me maar of post hier, m’n e-mail : [EMAIL=“metodo147@hotmail.com”]metodo147@hotmail.com
    Tot binnenkort

klinkt goed, alleen hoe oud ben je? en ik heb zelf geen rijbewijs maar wil wel meedoen met kosten delen…dus dan zou er nog iemand mee moeten…

Ik ben 25j, anders voeg me maar effe toe op msn, als je meer info wilt ofzo, groetjes

hallo
ik ga ook met auto naar spanje ,barcelona met nog een vriend, allebei rijbewijs.
we gaan de 27ste of zo
misschien kunnen we samen gaan. dan kunnen we de kost delen en zo
gr hamrah

De 27ste vertrekken is wat laat voor mij sorry…

hoi
o sorry ik ik bedoelde 21ste . want ik kom zelf de 20 terug van duitsland, dus ik wil dar na gelijk weg ( de volgende dag)
kan je dan wel??
ik hoor het nog van je
gr hamrah

Hi!

2 vraagjes:
ben je m of v?
Hoe lang wil/kun je blijven?

ciao

hoi
ik ben een jongen 25 j
ik kan twee weken opvakantie. daarna moet ik weer werken dus.
ik hoor het nog van je
we kunnen ook op msn verder praten als je wil mail: david18h@hotmail.com

Hello,
ik ben van plan richting middelandse op vakantie te gaan samen met mijn vriendin en mijn zoontje van 4j. Heb verlof vanaf 15juli tot 20 augustus wij zijn hierin onervaren en willen ook enkele reisgenoten mee op deze reis nemen dit om voor 2 weken samen het verlof door te brengen. Op hotel of camping is bespreekbaar. Wil je meer info of nader kontakt bel gerust even op. 0496/625749