Hallo allemaal,
Mijn ouders hebben een fantastische Quinta bij Tomar in de buurt en zoeken een oppas voor de eerste twee weken van maart voor de beestjes (kippen, geiten, hond en katten) en iemand die ook het land met fruitbomen, olijfbomen en moestuin wat wil bij houden. Ze vroegen natuurlijk of ik dat leuk vond en dat vind ik ook maar ik ga niet graag alleen op ‘de berg’ zitten. Tomar is niet ver rijden maar het kan best eenzaam en alleen zijn en er is plek genoeg.
Het dient namelijk ook als een soort biologisch camperen en dus staat er een pagodetent, twee caravans en heeft het huis twee studios en is de derde in aanbouw. Er is ook een zwembad met ligstoelen en vooral veel vrijheid doordat het maar aan een kant buren heeft omdat de andere kant grenst aan een natuurgebied.
Mijn idee is om met de auto te gaan zodat mijn honden mee kunnen. Maar wel in princiepe met iemand. Eventueel op de heen of terugweg nog een leuke tussenstop. Houd je van lekker roadtrippen en van natuur, rust en ruimte? Kampvuurtjes stoken, dieren, lezen, wandelen, fotografie of wat dan ook laat het me weten. Als het klikt durf ik het wel aan!
Gaby
vrouw 31 jaar. Overigens vind ik leeftijd zeer secundair; gaat om een klik toch die zit niet in getalletjes.
Hoi,
Klinkt niet verkeerd.
Ik heb een paar maanden vrij totdat ik in sept. weer ga studeren en ik wil erg graag even tussenuit.
Ik ben wel pas 22 jaar, dus ik weet niet of dat je tegenhoudt.
Zo niet stuur me een prive berichtje en dan kunnen we eens kijken of het klikt.
Groetjes,
Jitske.
Hallo,
Je aanbod is erg aantrekkelijk voor iemand die van rust, dieren, natuur en goede gesprekken houdt. Het spreekt mij dan ook erg aan. Zowel het verblijf als de reis met een paar honden als metgezel lijkt mij een avontuur. Er zou ook een mooie vriendschap kunnen ontstaan.
Ik ben Karin 26 jaar en kom uit Zeeland, zonder het accent te spreken. Ik ben aangemeld op wereldwijzer omdat ik geintresseerd ben in andermans ervaringen en hierdoor meer gericht mijn eigen reisplannen kan maken.
Graag hoor ik van je.
Groetjes,
Karin
Hey Gaby,
Wat een leuk avontuur in het verschiet! Samen met m’n vriendin heb ik al aan “housesitting” gedaan in België. We zaten toen ook op een halve boerderij en hebben ons daar super geamuseerd!
Housesitting in Portugal lijkt me een ideale overgang naar fase 2. Wij zijn afkomstig van België. Spreken Nederlands. (weliswaar met een ander accent)
Zelf ben ik voor mijn job vrij veel op de baan, dus ik kan gerust het stuur eens overnemen.
Indien interesse? Laat iets weten.
Groet en lach,
Stijn
Hallo…
Weet natuurlijk niet of je al iemand hebt gevonden, maar dit tripje naar Portugal zie ik wel zitten…
Heerlijk bezig zijn met dieren en in de moestuin, genieten van het land en de natuur, even bij komen van al de stress en drukte.
ja…dit lijkt me wel wat…
Hoop wat van je te horen…
Groetjes Isa
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de zaken even afgewacht voor een reactie want er zijn ontwikkelingen in de familie waardoor er toch iemand zal zijn die voor de dieren zorgt. Mijn ouders gaan niet beiden weg en er zal ook nog een vriendin achterblijven om te helpen dus uiteindelijk geen man over boord.
Uiteraard ben ik alsnog welkom en roadtrippin is wel mijn hobby. Echter wil ik kijken of ik mijn vakantie niet ergens anders aan wil vergeven want naar het huis in portugal ben ik al vaker geweest. Het lijkt me ook leuk via deze weg misschien wel iemand te leren kennen en daarmee het avontuur aan te gaan. Dit omdat ik in mijn vriendenkring mensen heb die niet op een zelfde avontuurlijke no nonsense manier zijn ingesteld of dat zij geen vakantie kunnen krijgen of prioriteit bij iets anders stellen.
Er zijn twee dingen die me erg trekken: het tabaleiros festival bij mijn ouders in de buurt in jullie en aansluitend het rennen met de stieren in pamplona meemaken in spanje nu dat nog kan op de terugweg. Maar ook lijkt het me geweldig (als fotograaf ook) om semana santa (pasen) mee te maken in sevilla. De optochten en processies moeten daar erg indrukwekkend zijn en ondanks dat ik in spanje heb gewoond heb ik dat nooit mee gemaakt.
Kortom nog ideeen en reisplannen per auto zat.
Gaby
Hoi Gaby,
Ik ben een 60+ (man), goedlachs en zeer jongdenkend, Vlaming, en zoek
geregeld om oppas te doen.
Als je iemand nodig hebt, altijd graag bereid, wel enkel in de periode van
mei tot en met september.
Waarom ik het graag doe ? omdat ik hou van mensen, dieren, natuur, land, …
Nog een mooie dag !
Firmin