Verblijf waar honden zijn toegestaan

Dit jaar is Portugal ons zo goed bevallen dat we er volgend jaar drie maanden heen willen. de maanden maart, april en mei. We willen dan ongeveer in het midden van Portugal op een camping onze vrij grote caraven zetten en daar deze laten staan die drie maanden. Wel willen we dan alleen met de auto eens een keertje naar Lissabon en Sagres. Dit zal te ver zijn om dat in 1 dag heen en weer te doen vanuit het midden van Portugal denk ik. Een of meerdere overnachtingen zouden dan beter zijn. Wij hebben twee heidewachtels (honden) bij ons. Weet iemand een mogelijkheid waar we met de honden in de buurt van Lissabon en Sagres zouden kunnen overnachten?

hallo! Hoe groot is jullie caravan? Wij hebben een kleine boerencamping in met midden van portugal en honden zijn hier van harte welkom, tenzij ze onze honden bijten! Ik weet niet waar jullie naar op zoek zijn, dit is een heel rustige en afgelegen plek met maar een paar plaatsen, als jullie rust, natuur en het echt portugese boerenleven zoeken is dit een goede plek. Mocht je vragen hebben, dan kun je me altijd mailen op [EMAIL=“l.schieving@kanguru.pt”]l.schieving@kanguru.pt en op onze website kijken www.quintadafonte.nl Het is pas over een paar weken dat we ook een camper en caravan plek kunnen realiseren, we hebben er nl net een stukje land bijgekocht. Groet, Liedewij

Ook op onze camping in midden Portugal (ponte das 3 entradas) zijn honden (aangelijnd) toegestaan. We hebben een heel groot veld achter de camping beschikbaar waar de honden vrij kunnen lopen. In de Roteiro campista, een boekje waar alle Portugese campings in staan kun je zien op welke andere campings honden zijn toegestaan. Succes. Hartelijke groet, Karin