Zin om mee te gaan naar Portugal eind april?

Portugal :portugal:

Hey hoi!! Wie vindt het leuk om met mij en een paar anderen van 25 april tot 2 mei lekker op vakantie te gaan naar Portugal?

Met een kleine groep (6) hebben we een huis vlakbij het strand van Peniche gehuurd. Dat ligt n uurtje boven Lissabon. We hebben in dat huis echter nog 2 plekjes vrij omdat iemand last minute afzei. Dusss vandaar deze oproep.

Met dat huis als basis, dat ook n heerlijke tuin en patio heeft, gaan we n week lang leren surfen :person_surfing:, roadtrippen, wat yoga :woman_in_lotus_position: doen bij de sunset en natuurlijk lekker bbqen en eten in Portugese restaurantjes.

Heb jij nou ook zin in n sportieve relax vakantie in de zon? Stuur me dan n berichtje of appje op 0647409326

Super leuk als je mee gaat!

Liefs Natasha

Ps met alles wat er nu in de wereld gebeurd, vind ik Portugal een hele fijne bestemming om heen te gaan x

2 likes

Hoi Natasha! Misschien een gek vraagje, maar hoe oud zijn jullie allemaal? En heb je een foto of link naar het gehuurde huis?

hoi sanne,

geen gekke vraag hoor. je kunt me anders ook een appje sturen op 0647409326 is misschien net zo gemakkelijk. en ja we varieren van eind 20, dertigers tot veertigers.

ik probeer even een paar foto’s te uploaden goed?

dan krijg je een beeld van het huis waarin we gaan verblijven

x natash

2 likes

Dat ziet er goed uit! :star_struck: Hoeveel gaan er mee en wat zijn de kosten?

1 like

(bericht verwijderd door auteur)

Ik heb je een privé berichtje gestuurd x