2 weken NY in mei/juni 2009

Hoi allemaal,

Zijn er nog meer mensen geinteresseerd in een mini-vakantie naar New York?
Helaas zou ik dit 't liefst willen plannen met vriendinnen, maar niemand kan vrij krijgen voor die periode. :frowning:

Ik wil graag 2 weekjes naar NY tussen 22 mei en 6 juni 2009. Helaas is dit een vaste datum i.v.m. werk.

Mijn plannen zijn de stad gaan bezichtigen (toeristische plekjes), museums bezoeken, in Central Park wandelen, shoppen, koffie drinken op terrasjes, uit eten en 's avonds het nachtleven daar verkennen (niet elke avond hoor!)

Graag wil ik reisgenootjes van ongeveer dezelfde leeftijd als ik (ik ben 32), met hopelijk dezelfde interesses, tussen 27 en 35 jaar oud, íets ouder of jonger mag natuurlijk, u get the picture!

't Meest ideale is dit te plannen met een klein groepje, t liefst met andere meiden, heren mag ook. Zo kunnen we gezellig samen dingen plannen (zoals uitgaan) maar kan overdag ieder zijn eigen ding doen alleen of met 2-en. Men hoeft tenslotte niet altijd hetzelfde te willen doen in zo’n wereldstad.

Laat me weten als je interesse hebt, hoe oud je bent en wat JIJ leuk vindt om te gaan doen in NY.

[EMAIL=“soussia6@hotmail.com”]

up