2 sterren hotel in Hurghada

Hoi,

Wie heeft er ervaring met vakantiestunt.nl en dan voornamelijk met 2 sterren hotels in Hurghada??
Of wie kan me vertellen, wat ik kan verwachten bij een 2 sterren hotel in
Hurghada??
Ben zelf eerder in een 4 sterren hotel in Hurghada verbleven en dat beviel prima.
Ben benieuwd of het veel verschil maakt…
Wie kan me hier wat meer over vertellen?

Triton Empire Inn 2** een 7,1 bij vakantiereiswijzer
Royal City Hotel 2** een 5,3 bij vakantiereiswijzer

Verschil kan het dus maken. Maar er zijn bijvoorbeeld ook 3sterren hotels die kwa service door gaan voor 4+. Het is maar net hoe je het ervaart en wat het belangrijkste is.

Wil je de hele vakantie bij het hotel liggen en een standaard vakantie hap, dan moet je vanaf de 4** beginnen. Mocht je iedere dag erop uit gaan en buiten de deur eten dan kun je net zo goed het goedkoopste hotel nemen.

Conclusie is dus, ga voor jezelf na wat je wil doen en hoeveel tijd je in/bij het hotel wil doorbrengen. Dan hotels zoeken en ervaringen vergelijken.

Succes!

Hoi Peter,

Nog bedankt voor de informatie,
Triton Empire Inn lijkt me wel een goed 2 sterrenhotel .
Misschien zijn er nog meer reizigers met ervaringen over dit hotel of andere 2 sterrenhotels in Hurghada??

Ik ben vooral ook benieuwd naar ervaringen van reizigers, die geboekt hebben via "vakantiestunt Bingo ', waarbij je dus niet weet in welke 2 sterrenhotel je terecht komt.
Wie kan me vertellen hoe dat is bevallen???

Alvast bedankt.

Ik ben vorig jaar niet in de “Inn” van het Triton geweest, maar wel in het hotel, dat was prima, de Inn zal vast wat minder luxe hebben, maar het zal vast niet slecht zijn, en volgens mij kan je net als ik toen dan gebruik maken van het strand bij het Triton Resort.

Veel plezier! :smiley:

Hej hadiya,

Dit is een hele goeie. Feit is namelijk dat je 9/10x in een accommodatie van skytours terrecht komt. Als Skytours op dat moment maar 2/3 accommodaties in hun aanbod hebben is de kans groot dat het een van die 2 word. Dit geld ook voor andere sterren.

In het hoogseizoen komt het nog wel eens voor dat je in een andere accomodatie komt van een andere touroperator (omdat ze je toch ergens ‘kwijt’ moeten). Bingo vakanties worden meestal buiten het hoogseizoen om geboden dus je zit wel goed.

Het aller slimst is om bij meerdere aanbieders naar 2** accomodaties te zoeken als je het 100% zeker wil weten. Dan weet je 100% of het een goede keus word of niet…

Succes :slight_smile: