2 maanden backpacken door Peru, Argentinië & Bolivia september/oktober

Hi allemaal,

ik ben Helen, 24 jaar en hard op zoek naar 'n reismaatje (vrouw) aangezien 't vriendinnetje met wie ik zou gaan plots niet mee kan. Ben erg flexibel met reizen, hou niet zo van plannen zolang ik maar op de bestemming kom van waar ik weer terug vlieg! Ik hou van avontuurlijk backpacken; wil het liefst zoveel mogelijk cultuur, natuur opsnuiven en af en toe een paar dagen relaxen op 't strand maakt voor mij de ideale reis. De landen die ik het liefst wil bezoeken zijn Argentinië (wil vliegen op Buenos Aires), Peru en Bolivia maar ik sta open voor andere landen waar mijn interesse ook ligt. Het allerliefst wil ik Machu Picchu zien, en de zoutvlaktes in Bolivia!

Zou het leuk vinden om nog iemand te vinden! Als je interesse hebt om met mij te reizen laat dan een berichtje achter en wie weet kunnen we meeten om te kijken of er een klik is.

Groetjes,
Helen

Tja Helen, ik reageer waarschijnlijk een beetje laat. Morgen vertrek ik een maand naar Peru en Bolivia. Als je dit nog op tijd leest zou ik het leuk vinden om elkaar daar te ontmoeten. Ik begin in Lima en reis door naar Cuzco en Arequipa. Hopelijk tot snel!