16 daagse Rondreis Java Bali

Wij zijn een kleine reisorganisatie gevestigd op Java. Voor onze 16 daagse Rondreis door Java en Bali hebben wij nog enkele plaatsen beschikbaar. We vertrekken op 13 september en komen met veel verhalen en ervaringen rijker terug op 27 september. In deze 16 dagen gaan we o.a. Naar de Theeplantages, Tangkuban Perahu krater met zijn Hotsprings, Prachtige treinrit door thee en rijst plantage’s van bandung naar Jogjakarta, Bezoeken de Borobudur en de Prambanan tempels, reizen we af naar de bromo vulkaan met een Sunrise, Als er tijd is de Bleu fire Nighttour naar de Ijen krater. Aangekomen op Bali bezoeken we de Ulundanu tempel, gaan we op visite in de Monkey Forest in Ubud, maken we een fietstocht door schitterende rijstvelden waar we traditionele dans gaan zien en eindigen met een bezoek aan de Tana Lot Tempel. De laaste dag is vrij om lekker rond te slenteren,op zoek te gaan naar mooie souvenirs of om gewoon lekker uit te rusten of naar het strand te gaan.
Lijkt je dit wat dan kan je contact met me opnemen en ik vertel u graag alles over deze mooie reis.

Groetjes Kitty
Vertegenwoordigster Inn2Travel reisorganisatie.

Reclame maken mag hier toch niet? [emoji848]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums

Klopt, maar er wordt met 2 maten gemeten, goedkope vliegreizen mag wel…