13 uur tussenstop Hangzhou van 23.00 tot 12.40

Beste mensen,

Kan iemand mij adviseren over het volgende, ik land om 23u in Hangzhou en de volgende middag om 12.40 vlieg ik door naar Amsterdam.

Wat zijn de mogelijkheden om een deel vd stad te bezoeken op dit tijdstip? Zijn er nachtmarkten, restaurants, bars in een goed bereikbaar deel vd stad? Alles wat mij een indruk van China kan geven vind ik al de moeite waard, ben er nooit geweest. Ben niet bang aangelegd, reis alleen, nachtleven vind ik ook prima, zolang ik maar iets zie!

In eerste instantie vooral geinteresseerd in de bevolking en minder in bezienswaardigheden of architectuur.

Zo ja hoe is dit deel vd stad te bereiken? Met taxi of OV? Is het uberhaupt wel aan te raden om de stad snachts te bezoeken? Hoe laat zou ik moeten vertrekken richting vliegveld de volgende ochtend om op tijd te zijn voor mijn vlucht van 12.40?

Alle advies is welkom!
bedankt!

Gr. Ed

Verwacht dat er behalve clubs en internetcafe’s niet veel open is diep in de nacht. Hier kan je clubs vinden http://hz.meituan.com/xiuxianyule/c234/ . Naar die tweede club met een taxi is circa 38km of 40 minuten als er geen file staat. Heb gewoon iets gekozen, ben ook niet bekend in Hangzhou.

In China staan de oudere mensen altijd vroeg op, dus verwacht om 05:00 wel volk op straat. Er zullen ook veel ochtendmarkten zijn waar ze groente et cetera verkopen, maar waar die precies zijn weet ik ook niet.

Taxi’s zal je op het vliegveld altijd wel vinden en in de stad ook wel.

Fijn bedankt, krijg er steeds meer zin in. Boek altijd met een zo kort mogelijke tussenstop maar ik ben van gedachten veranderd want voor hetzelfde geld krijg ik er een dag China bij, zie regelmatig vluchten met tussenstop tot wel 25 uur.

Ga voornamelijk naar thailand en ben daar 30 dagen, maar het is regelmatig goedkoper als ik een vlucht boek met lange tussenstop op de terugreis (heenreis korte tussenstop).

Gr. Ed