13-20 sept. in Nerja. Gezelschap en/of Spaans-talige

hallo lezer,

vanwege een geannuleerde cursus in Spanje ga ik volgende week in mijn eentje naar Spanje, Nerja. Ik reis wel vaker alleen maar dit keer had ik er geen zin in maar nu lijkt het er op dat het toch het geval is…
Vooral het eten vind ik altijd zo jammer, je eet toch wat sneller dan wanneer je samen zou zijn. En ik hou zo van het Spaanse eten…

wat ik ook leuk vind is mijn paar zinnen Spaans die ik spreek, te oefenen/ uit te breiden met een Spaans sprekend iemand, andersom heeft diegen wellicht behoefte aan Engels of Nederlands. Misschien ken je toevallig iemand in (de buurt van) Nerja die dit leuk vindt…

En mocht jij zelf in Nerja zijn volgende week of iemand kennen die gezelschap zoekt, laat het mij weten!

groet van Anne

Misschien kun je ook via couchsurfing.org contact proberen te leggen met mensen die in Nerja wonen. Je hoeft niet perse bij iemand thuis te logeren om toch gebruik te kunnen maken van de ‘events’ en de forums op die site. Je kunt ook persoonlijke berichten sturen aan couchsurfing-leden en ze bijvoorbeeld uitnodigen om samen te eten of een museum te bezoeken ofzo.

¡Suerte!

Wat een goede tip Cecilia! Ik kende deze kant v couchsurfing helemaal niet.
¡gracias!

Veel plezier! En gewoon lekker rustig aan eten hoor, ook in je eentje! Deed ik ook in Andalucia.
Ik ken trouwens een erg goede, gezellige, professionele maar ook erg grappige lerares Spaans in Sevilla, mocht je je plannen nog willen omgooien en bijvoorbeeld privéles willen nemen.

Mijn Andalucia-blog:slight_smile: