11 t/m 18 februari 2015 één week actief in Andelusië

Hoi, ik ben opzoek naar een mede vrouwelijke reisgenoot die het leuk vind om in haar vakantie actief bezig te zijn. Het liefst tussen de 20-30 jaar oud.
Ik heb een hotelaragement bij hotel Posada La Plaza, dit hotel ligt aan de rand van een mooi natuurgebied, waar graag samen met iemand anders al fietsend of wandelend wil rondsnuffelen.
Veder kunnen we 2 dagen gebruik maken van de welness van het hotel, dus tussen al het actieve gedoe en misschien wel stijve spieren, even ontspannen.

De 6 overnachtingen, vlucht heen en terug, en welness, kosten 310 +/-, afhankelijk van welke vlucht we precies willen nemen.
Veder was ik van plan om lekker uit eten te gaan:eten: en veel bezienswaardigheden te bekijken :foto:
Ik veracht met 550 p.p zeker deze vakantie wel uit te komen. Heb jij zin om mee te gaan?
Laat dan een bericht achter en wie weet volgen er na deze vakantie nog meer vakanties:knuffel:

Hey,

Het gebied waar dit hotel staat is inderdaad prachtig. In de omgeving daar kun je prachtig fietsen(lees racefiets), maar wandelen is zeker ook een goede optie. Mocht je lekker in de zee willen zwemmen dan heb je prachtige strandjes ten oosten van Nerja, afslag “Maro” dacht ik.(Nerja is ook een leuke stadje) En ga je nog iets verder dan kom je bij “la herradura”, heb je ook een leuk strand en aantal strandrestaurantjes waar je de lekkerste vis kunt eten. Succes met het vinden van je reisgenoot, in ieder geval een prachtige bestemming!

Bedankt voor de info zo te horen weet u er veel van. Ik zag ook in een reisgids staan dat de grotten in de omgeving erg bekend zijn. Weet u van die grotten ook wat? Is het echt mooi en bijzonder, of kan ik het beter overslaan?

Ik heb op mijn 25e 3 maanden in Malaga gewoond(2 jaar geleden):smiley: Ik ben zelf wel in de grotten geweest en is erg mooi om te zien(grotten in Nerja), maar zeker geen dagbesteding, dus ideaal te combineren met het stadje zelf te bezoeken of even naar het strand te gaan.

1 like