11 dagen Maleisië

Is dat genoeg om voldoende te kunnen zien? Kan namelijk niet meer vrije dagen opnemen?

Tsja, het ligt eraan wat je wilt zien en zeker als hier je 2 reisdagen (1 heen en 1 terug) nog vanaf moeten dan wordt het wel heel erg haasten als je alles wilt zien. Je kan natuurlijk ook een selectie maken en dan wat minder bekijken, ben je ook minder tijd kwijt aan reizen.

11 dagen is exclusief de reisdagen

11 dagen is genoeg zolang je maar een keuze maakt uit een paar bestemmingen die je wilt zien.
Als je op het op West-Maleisië blijft is het goed te doen.

Wat wil je eigenlijk gaan zien? Ga je liever het land in of blijf je graag in een grote stad of ben je een strand liefhebber?

Ook is het handig om te vermelden wanneer je van plan bent om te gaan reizen dan kunnen anderen misschien een beter advies geven.

Gr. Frank

We vertrekken op 2 juni en ik wil heel de Taman Negara zien en als het effe mee zit ook de Cameron Highlands en ten slotte de laatste dagen aan strand doorbrengen…uiteraard ook Kuala LUmpur…

niet heel de Taman Negara maar ik bedoel dat ik heel graag de taman negara wil zien

Dan kan het in 11 dagen, je hebt voor Taman Negara en Cameron Highlands niet zo heel veel dagen nodig en transport kan ook snel gaan als je bijvoorbeeld terug zou vliegen vanaf Kota Baru naar KL. Ik ga er dan vanuit dat je aan het begin van je vakantie al een paar dagen in KL bent geweest.

Dus deze 3 bestemmingen: KL, Cameron Highlands en Taman Negara en dan nog bijvoorbeeld een dag of 3 op de Perhentian eilanden. Moet te doen zijn.

Succes met plannen, op het Maleisië forum staan veel berichten van de eilanden en andere plaatsen. Probeer op deze plaatsen te zoeken en je vind wel wat berichten hierover.

Gr. Frank