Hi allemaal !
Ik zit van 11 - 18 september weekje in Andalusie, Spanje! Lekker in de 30 graden ![]()
Ik vroeg me af of er toevallig nog meer leeftijdsgenoten (ben zelf 34) in die periode daar zijn…
Groetjes!
Via Wereldwijzer app
Hi allemaal !
Ik zit van 11 - 18 september weekje in Andalusie, Spanje! Lekker in de 30 graden ![]()
Ik vroeg me af of er toevallig nog meer leeftijdsgenoten (ben zelf 34) in die periode daar zijn…
Groetjes!
Via Wereldwijzer app
Hey,
Ik zit er zelf niet in deze periode, heb wel ruim 4 maand in Malaga gewoond:) Waar ga je zelf heen?
Oh cool! Voor werk ofzo? Ik zit in roquetas de mar, vlakbij almeria. Ben nog nooit eerder in deze streek geweest maar lijkt me erg mooi daar! ![]()
Via Wereldwijzer app
Nee, gewoon omdat het kon:) in 2012 ongeveer 3 maanden en in 2013 nog eens een maand. Maar roquetas de mar ligt er maar een kleine 200km vanaf.
De omgeving zal vrijwel hetzelfde zijn…en dat is prachtig! Mocht je nog een beetje cultuur op willen doen dan is Alhambra zeker een aanrader, zul je wel vooraf moeten reserveren.(Ben je een dag onder de pannen!)
ja, dat had ik al gehoord ja dat Alhambra mooi is…wie weet… thanks for the tip ! ![]()