1€ voor een kleinschalig cinemaproject in scholen

http://hey.to/kidscinema

de eerste 2e zijn er ! cheer

100.000 leden hier op wereldwijzer en niemand die één €uro kan missen ? Dat is 1 blikje cola op je werk. Of 1 slokje bier op een terassje. Of 1/40ste van een nieuw WII spelletje.
Mocht zelfs maar 10% van de 100.000 leden 1 €urootje kunnen missen, dan kijken meer dan 1000 kinderen vanaf 25 juni elke week naar een film/reportage.

Valt me tegen van jullie.

http://hey.to/kidscinema BLOG

update :

Al 5 hele euro’s , jipiieee

www.hey.to/kidscinema

Hey Mwende,

Ik heb al een paar keer geprobeerd om wat over te maken maar het werkt niet echt.

Wat is nu precies het rekeningnummer? Er staat een Iban nr en dat is toch het nummer van de Belgische bank?
Bij mij lukte het niet en misschien is dat wel bij meer Nederlandse mensen zo. Niet meteen oordelen.

Groetjes Lae-titia

Als je een duidelijke titel levert en in de eerste post uitleg geeft, dan heb je kans dat je heel wat meer bezoekers bereikt. Er worden elke dag vele berichten op Wereldwijzer geplaatst en bezoekers maken een keuze welke berichten ze lezen door naar de titel te kijken.

http://www.paypal.nl/nl:biggrin::biggrin:

1 like

Ik heb een iets uitgebreidere titel gegeven, hopelijk dekt het de lading en trekt het meer geïnteresseerden.

Anders: laat maar weten (PB). :wink:

Hé Mwende,

Ik heb het nu via Paypal gedaan en als het goed is wordt er nu 5 euro bijgeschreven.
Laat je me even weten of het gelukt is?

Ik was wel weer verwijderd van het forum. Is al vaak gebeurd en ik weet niet hoe het kan.

Groetjes en good luck!!

:zon02::zon02:

Hoi

Was even een paar dagen niet aanwezig …

Een verwijzing naar een website van 1 bladzijde leek me voldoende info, ik wil niet het hele forum altijd maar volkladderen, bovendien heeft dit project niet echt iets met reizen te maken. (reisforums…)

De gegevens op de website zijn de gegevens die ik van de bank kreeg waar ik speciaal deze rekening hebben geopend.

Een IBAN en BIC nummers zou volgens de bank voldoende zijn.

Ik heb zelf vroeger paypal gehad , maar wil dat nu niet meer, het kost veels teveel.

Ik zal eens bekijken hoe ik het anders op kan lossen. Blijkbaar werkt dit niet zo soepel.

Bedankt voor alle tips en goeie bedoelingen .

VEEEEEL groeten aan allemaal !
:zon02:

Bij mij zijn de 5 euro wel afgeschreven. Als het goed is zouden ze er bij jou ook bij moeten staan.
Doe je ook mee met ons project?

He ?
Nou zeg, zo handig als ik ben met babawatoto (vandaag nog 1000 KSH overgemaakt) zo stom als ik ben met paypal ?

Ik heb zelf helemaal geen paypal. Waar is die 5 euro dan naartoe ?

:retard:

Mwende, jij zei dat je dacht dat het reclame van paypal was…

Je moest het accepteren en dan wordt het bij jou bijgeschreven, van mijn creditcard is het in elk geval afgeschreven. Kijk jij jouw mail van paypal nog eens na als je wil. Het is via jouw mail gegaan.

Groetjes

ja klopt !
Ik heb die mail weggegooid. Denk je dat ze nog een keer een herinnering zullen sturen ? Op WAT wordt dat dan bijgeschreven van mij ? Paypal weet Karissa’s rekeningnummer niet ?

Mijn Keniaanse maat die hier om de hoek woont is aan eht lezen in mijn boek ‘‘de roep van de mapori’’ Hij vindt het geweldig, vooral het stuk dat de man van M. naar Nederland komt en wat hij allemaal tegenkomt vindt hij heel herkenbaar !

Ik heb hem gevraagd dat hoofdstuk in het swahili te vertalen, om dat dan aan mijn vrienden in Kenya te kunnen geven :d

Grtz !!
MNQ