Hoi, ik ben Christophe en reis van 20 januari tot 18 februari door Thailand en Cambodia. Ik start in het zuiden meergenaamd aan Railay, Phra Nang. Alle verdere tips zijn welkom. Ik vermeld er wel liever bij, ik reis met me vrouw en me 19 maanden oude dochter. Ik zoek mooie fotolocaties en hier en daar een uitstap, zwembadliggen hoort hier niet bij, alhoewel een rustpauze hier en daar inlassen is geen overbodige luxe
Hoi Christophe,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om je vakantie te beginnen in Thailand !
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum
Weet zeker dat er mensen zijn die je op weg kunnen helpen met al je vragen.
Succ6 nog met de voorbereidingen Christophe ! (zelf vertrek ik volgende week woensdag naar het land van de glimlach voor 20 dagen.)
Groet,georgessiam.
Bedankt voor de tip
Via Wereldwijzer app
Het posten op de Thailand forum lukt me niet, enige tips?
Via Wereldwijzer app
Nou je gaat naar het Thailand Forum
Je ziet in het hoofdmenu van het Thailand forum allerlei subforums bv : Thailand Reiscafe aanklikken de link,dan zie je links boven een ovaal blauw kadertje met de tekst + nieuwe onderwerp dit aanklikken en dan kan je een nieuw berichtje maken en posten ! zie dit :http://www.wereldwijzer.nl/newthread.php?do=newthread&f=381
Je begint dan boven aan de titel van je onderwerp in te vullen,nadien plaatst of typ je je tekst,indien dat je dit hebt gedaan zie je rechtsonder je berichtje de melding verstuur je bericht aanklikken en je onderwerp is verzonden.