Beste mensen,
Door een “traumatische ervaring” die iemand mij aan heeft gedaan vorig jaar heb ik veel schade geleden met mijn persoonlijkheid/vreugde/positiviteit en voor mijn school. Afgelopen jaar was letterlijk een HEL voor mij, ik was de meest positieve persoon die er bestaat, maar iemand heeft daar in 1 keer een einde aan gemaakt, en ik wil mijn leven terug. Ik heb het idee dat ik mijn school niet ga halen dit jaar en ik zou er graag een jaar uit willen. Dit wil ik absoluut niet doen in Nederland (dat zou niet helpen en nog meer stress geven) en ik zou graag ergens in Europa een jaartje willen wonen/inwonen en werken. Dit om even weg te zijn van alles en iedereen en even een nieuwe start maken voor mezelf. Wel ben ik van plan dat jaar voor een nieuwe opleiding te zoeken in Nederland, dat betekent dat ik afentoe moet terugreizen. Helaas beheers ik frans/duits heel erg weinig maar Engels is goed. Nu probeer ik overal te zoeken maar nergens krijg ik een duidelijke website waar ik werk kan zoeken dat bij mij past. Wat ik wel leuk zou vinden is als er nog 1 iemand met mij mee wilt gaan.
Als er iemand mij tips kan geven hoe ik makkelijk werk kan zoeken in het buitenland (liefst europa) graag! Ook mensen die voor 1 jaartje ook er even tussenuit willen, laat maar weten. (graag ook informatie over jezelf)