Ik vertrek over een paar weken voor een langere tijd naar Nieuw-Zeeland om daar te gaan wonen, werken en reizen. (6 - 12 maanden)
Lijkt me leuk om meer mensen te ontmoeten die deze plannen hebben.
Misschien wat ideeën uitwisselen, elkaar kunnen helpen in NZ en misschien nog wel wat leuke tours kunnen doen.
Wat leuk dat je dezelfde plannen hebt!
Ik vertrek 13 september, eerst 4 weekjes reizen door Azië (Maleisië, Vietnam en Cambodja) en dan kom ik rond 20 oktober aan in Nieuw-Zeeland.
Ik zit te denken aan iets van 3 maanden Wellington, 3 maanden Auckland en 3 maanden Christchurch.
En dan in die 4 maanden dus werken en trips in de omgeving maken zodat ik uiteindelijk het hele land heb gezien
Tussendoor wil ik nog naar Australië en wat tropisch eilandjes in de buurt.
Het is een globale planning, alles kan nog veranderen als ik wat leuks vind, zie, of wil doen dan doe gooi ik mijn planning gewoon om!
Ik ga pas werk zoeken als ik daar ben. Het schijnt allemaal vrij makkelijk te gaan omdat er zoveel werkgelegenheid is.
Wel heb ik wat studentappartementjes op het oog waar ik zodra ik aankom meteen ga kijken zodat ik een goede slaapplek heb voor de eerste 4 maanden.
Ik heb er echt heel veel zin in!
Heb jij je ticket al geboekt? En wat zijn jouw plannen?
Lijkt me leuk om contact te houden!
Hoi Kirsten, leuke plannen heb je! Ik heb 14 september in gedachten om te vertrekken. En dan stopover in Azie. Als je wilt kun je me aanmelden op facebook (ellis van de water). Kunnen we misschien plannen en tips uitwisselen