Wie gaat er nog meer naar New Zeeland?

Heey reisgenootjes,

Eindelijk staat het vast! Ik vertrek naar New Zealand voor minimaal 6 maand. Ik heb mijn vlucht geboekt en vlieg op zaterdag 4 juli 2009 naar de andere kant van de wereld. Ik wil in NZ gaan reizen en werken en vooral genieten!

Nu ben ik op zoek naar leuke jongens en meiden die ook in die periode naar NZ vertrekken. Het lijkt me leuk om met mensen in contacten te komen die de zelfde plannen hebben als mij.

Ik ben een jonge van 25 lentes jong en ben op het moment werkzaam in de horeca, ik hou van lekker eten genieten van de natuur en gezellig chillen met vrienden.

Lijkt het je leuk om met mij in contact te komen en samen wat van de cultuur op te snuiven in NZ? Twijfel niet en neem gewoon contact met me op en wie weet heb ik wel met jou een onvergetelijke tijd in het prachtige NZ! Je leeftijd vind ik niet zo belangrijk, als je maar gezellig bent en van avontuur houd!!

Het is voor mij de eerste keer dat ik naar NZ ga dus heb je nog nuttig tips en info dan zie ik dat ook met veel belangstelling tegemoet. Heb je vragen over mij en me reis laat dan gerust een bericht achter!

Ik hoop op leuke reacties J !!!

hallo!

Oh wat klinkt dat mooi. 6 maanden richting NZ…
Je hebt al een ticket geboekt, heb je ook al verdere plannen?
Het is voor dan ook de eerste keer dat ik naar nz ga, ben wel in Thailand geweest en Barbados (korte tijd). Wat zijn je plannen daar? Evt ook werken tussendoor en dan weer verder reizen?

groetjes,
Aranka

Prachtig vooruitzicht!!

Voor leuke tips kijk maar eens op mijn site.
www.jaappostma.net

Hierop staan foto’s van mijn reizen uit 2003 en 2008 + routes en reisverslagen.
Het reisverslag van 2008 is nog niet helemaal compleet, maar de foto’s zijn al wel beschikbaar.

Jaap Postma
Drachten

mooi site jaap ziet er goed uit! Bedankt! Ik kan er zeker weten nuttige informatie afhalen voor mijn reis!

groetjes

Roland