1 jaar vrijwilligerswerk gezocht!!!

Hallo allemaal,

Ik ben Inge, 24 jaar en werk nu 6 jaar binnen de gehandicaptenzorg. Voor een half jaar terug heb ik besloten om een jaar vrijwilligerswerk te gaan doen in het buitenland. Tot vandaag had ik een project in het plaatsje Garahan, Silo op eiland Java. Dit is een Gehandicapten Revalidatie Project voor kinderen. Ik zou binnen het project, of bij een gezin kost en inwoning gratis krijgen. Nou kreeg ik vandaag het tragische bericht dat de leider van het project is overleden. Hierdoor is het hele project afgeblazen en ben ik dus weer terug bij af.

Nu is mijn vraag dan ook of iemand een soortgelijk project weet om alsnog dat jaar door te laten gaan???

Ik was opzoek naar een plek binnen Indonesie, maar sta ook open voor andere landen binnen Azie.

Groetjes,
Inge:wereld:

Hoi Inge! Ik las je berichtje en ik heb denk ik wel een handige tip voor je. Je kunt eens kijken op http://www.vrijwilligerswerkinhetbuitenland.nl/ daar vind je allerlei info over vrijwilligerswerk. Wat je ook kunt doen is ff kijken op de site van joho (wel is van gehoord?). Ik kende hun eerst ook niet maar ben er via een vriendin terecht gekomen. Zij kunnen je goed opweg helpen en via hun kun je echt overal vrijwilligerswerk doen! Dus ik denk dat er zeker wel iets over Indonesië bij zit. Succes!

Groetjes,

Kelsje32:zon02: