1 dag surfles Bali rustige plek

Hallo,
Wij gaan juli augustus 4 weken rondreizen en hebben 10 hele dagen te besteden in Bali. Mijn dochter (18) wil graag een dag golfsurfen, maar nu trekt mij Kuta en Semiyak helemaal niet.
Weet iemand een mooie plek waar je surfles kan krijgen met betaalbare accommodatie (max 100 euro p.n.) buiten de drukte van Kuta en Semiyak? Wij willen ook een dag naar de Pura Tanah Lot vanuit die plek.

Andere plaatsen waar we denken heen te gaan is Ubud, omgeving Padang bay voor het binnenland daar en te snorkelen, evt omgeving Munduk. Wel moeilijk kiezen hoor, Lovina laten we ook maar schieten, anders zijn we alleen maar aan het reizen…

Je hebt 10dagen in Bali.
Golf surfenkun je het beste leren aan de west kust van Bali, maar heb ook weleens plaatsengezien aan de oost kust van Bali waar mensen aan het surfen waren. Ik kanalleen niet op de naam komen, maar verwacht dat deze omgeving minder geschiktis en duurder zal zijn.
Pandang Bay isgeschikt om te snorkelen, maar hou rekening met de sterke stroming hier. Regeldesnoods een bootje die je naar mooi stukken koraal brengt en dat je na hetsnorkelen weer terug de boot in kan.
Terugzwemmennaar het stand/kust kan erg vermoeiend en gevaarlijk zijn.
Verder ligtpandang bay dicht bij de Batcave (klungklung). Deze vleermuizen tempel is zekereen bezoek waard !