Zwerven door Europa

hoi ik ben een 34 jarige man die van plan is om volgend jaar te gaan zwerven door europa,wil door het zwerven ook gaan werken door druiven te plukken maar weet iemand of ik daar niet te oud voor ben wil als het kan zolang mogelijk dat doen,had deze belachelijke droom altijd gehad maar mede me depressie werd het elke keer uitgestelt,heb het helemaal gehad met het stads leven ben meer een natuur mens,en door de film into the wild is me vlammetje weer gaan flikkeren,a.u.b wat waardevolle adviezen.p.s ben van plan met fiets of brommer met aanhang te reizen. groeten javier

Hoi Javier…

Ja, follow the dreams zeggen ze toch!! En zo oud ben je toch nog niet?? Gewoon gaan!!!
Lijkt me een geweldige uitdaging:-)

Greatz, Rianne

Hallo,

Wij werken momenteel als vrijwilligers op boerderij Soulère. Ze zoeken hier nog dringend (enkele) extra vrijwilliger(s) voor de maanden november en december. Er is veel sfeer en het werk is echt heel plezant! Er zijn 25 melkkoeien, 5 kalfjes, 5 varkens, 16 kippen en een echte boerderijhond. Ben je geïnteresseerd, laat dan snel iets weten op [EMAIL=“lesfillesenfrance@hotmail.com”]lesfillesenfrance@hotmail.com .

Vriendelijke groetjes,
Sarah en sanne