Ik ben 24 en zoek voor de zomervakantie voor een maand werk op een boerderij om werkervaring op te doen en de taal te leren.
Bent of kent u iemand (nederlands, engels, frans) die mij een leuke werkplek kan bieden, laat het me weten. mijn email: [EMAIL=“apestaartje83@hotmail.com”]apestaartje83@hotmail.com
Liefst gemengd. Ik heb nog een ander (uitgebreider) bericht geplaatst waar ik dat wel in vermeld heb. http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=147979#post147979
Wat leuk dat jij er ervaring mee hebt en het positief ervaren hebt. Zijn die mensen toevallig nog op zoek naar mensen? Of heb je nog tips voor me?
Ik heb inmiddels ook al ideeen om te gaan reizen, maar ik heb nog geen concrete plannen. Dus nog niks staat vast.
De plek waar ik heb gezeten, is een ecologische leefgemeenschap, met een groentetuin (behoorlijk groot), kruidentuin en tegenwoordig ook een geitenboererij (Die was in oprichting toen ik er was).
In principe kunnen ze het hele jaar door vrijwilligers gebruiken, hoewel er uiteraard in het winterseizoen minder werk in de tuinen is, dan houden de vaste bewoners en vrijwilligers zich meer bezig met secundaire werkzaamheden als terrein onderhoud, onderhoud aan de gebouwen en dat soort zaken.
Ik heb er zelf met super veel plezier gewoond en gewerkt.
Neem eens een kijkje op de website zou ik zeggen.
Als je nog vragen hebt, dan kun je me altijd een berichtje sturen