Zweden week 40

Hey allemaal

Ik ga in week 40 een paar daagjes naar Zweden (Goteborg) om daar zaken te doen. Omdat ik al veel te vaak alleen op zakenreis ben geweest wil ik deze reis niet in men eentje maken. Daarom ben ik nog op zoek naar een leuke en gezellige reisgenoot. We gaan met de ferry (Cruiseschip) en alles wordt betaald (door mijn baas) ik heb daar op maandag en vrijdag een vergadering en de rest van de week ben ik vrij voor andere gezellige dingen.

Ik ben een vriendelijke en sportieve jongen van 23 die de zaakjes best goed voor elkaar heeft (al zeg ik het zelf). Ik werk ook erg veel dus daarom heb ik niet zoveel tijd om nieuwe mensen te leren kennen dus daarom maar even via deze oproep lijkt het je wat laat dan iets van je horen

De groeten en tot snel

Groeten

Hiiiiiii !!!

Alles goed? Ik las je “zoekertje” en dacht: Hé wat grappig een en leuk idee van je !!! Heb zelf vaak alleen gereisd en snap dat het net dat ietsje leuker is om met twee te reizen dus dit lijkt me wel grappig !!! Ben je nog steeds op zoek naar iemand? En lijkt het je wat om met een Belgische meid (die trouwens 20 is ;-)) Zweden te zien!? Laat dan zeker wat weten !!!
Kgeef je alvast men email [EMAIL=“stefficroes@hotmail.com”]stefficroes@hotmail.com

Groetjss
Steph