Alleen naar Zweden... of?

Hallo!

Ik ben dus van plan om in augustus een week of 2 naar zweden te gaan… (Eerst ga ik van 7 to 14 augustus naar frankrijk om mijn ouders op te zoeken die daar wonen, dat ticket is al geboekt!)… Maar ik ga denk ik alleen op vakantie (broke up with the girlfriend, tja). Hebben jullie daar ervaring mee, is het makkelijk te doen?
Idee is om met een rugzak en een lonelyplanet met ryanair naar zweden te vliegen en dan zie ik wel. Natuurlijk eerst naar stockholm en dan proberen leuke dingen op mijn pad te vinden…

Adviezen / tips!?

edit: een leuke reisgenote is natuurlijk nooit weg, ik ben 29 jaar, hbo+ etc etc, PB of mail me maar voor meer info als je dat wil…

Groeten,

Jan-Willem

Zou ik wl zien zitten, maar ik kan eigenlijk enkel eind september…

Ik ben 21 btw :wink:

Hallo!

mogelijk is eind september niet eens zo’n probleem!

Waar kom je vandaan? ik heb overigens nog nooit op deze manier een reisgenoot gezocht, dus ik weet eigenlijk niet eens waar ik aan begin, maar als het leuk is, is het leuk!

Wel, heb eensrondgekeken op het wereldwijde web, en heb mn plannetjes lichtjes gewijzigd. Ik (en wss een vriend) zouden enkele daagjes nr Oslo gaan, en nadien een trektocht van een 4 tal dagen ondernemen in Hardangervidda National Park…

Niet echt Zweden, maar je bent nog steeds welkom hoor!

Ik hoor het wel :wink:

Groetjes,
King

PS: Ik woon in Gent, België

Hey Jan-Willem,

ik sta ook in dubio of ik alleen een trip zal ondernemen of een reisgenoot zoeken. Zelf zat ik te denken aan met de auto (met tent ed) naar Engeland of scandinavie en daar wel zien waar je beland. mijn vakantie valt de laatste week augustus, de eerste week september, dus het is ook beetje afhankelijk van het weer ter plaatse… Ik heb ook geen idee of het op deze manier gaat werken om een reisgenoot te vinden, maar het is het proberen waard.

groetjes, Renske

ps: 27 jaar, WO, Zeist

Hoi Jan-Willem,

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, relatie net uit en aan het twijfelen alleen of een reisgenootje zoeken. Ook ik heb daar geen ervaring mee…
Ben avontuurlijk ingesteld, en zeker geen liefhebber van all inclusive in toeristische oorden.
Ik heb echter pas vakantie in september, rond de 11de.

Zelf ben ik 26 en begin ik een september met een HBO-opleiding.

Groetjes Judith