Zuid-Spanje, werk tegen kost en inwoning

Zuid-Spanje, op finca 100 km van Portugal, aanbod bouwwerkzaamheden tegen kost en inwoning, roken zelf betalen, evenals evt. kroegbezoek. Op finca metselwerk, afscheidingsmuur metselen, en hier en daar schilderwerk, en evt. chalet (bouwpakket) plaatsen. Ook runnen wij een bar-eetcafe, misschien wil je daar ook eens bijspringen, als je zin hebt. De finca heeft prachtig uitzicht en de ondergaande zon. In de buurt lekker meertje om te zwemmen en/of te vissen. Vlakbij natuurpark Aracena. Als je wil je mag meteen komen en beginnen. Je bent van harte welkom.

Hallo ,
ik ben nu voor het moment vrijwilligerswerk aan het doen in Los Gallardos in spanje in een hondenasiel. Ik ben op zoek naar een nieuwe ‘uitdaging’ maar mijn budget is dus wel minimaal …
Wat word er precies verwacht dat ik kan doen ? Ik ben een harde werker en heb geen probleem mijn handen ‘vuil’ te maken.

Vriendelijke groetjes

Hoi Martika, We hebben een muur te metselen, een afscheidingsmuur, kun je metselen…ja een nieuwe uitdaging begrijpen we. Kost en inwoning en klein budget geen probleem…toch. Rook je, zelf betalen en evt. kroegbezoek.
Heb je enigszins een bouwachtergrond of inzicht?
Een warme groet,:zon02:

jammer genoeg heb ik niets van bouwachtergrond … dus ik denk niet dat het een goed idee is dan naar jullie te reizen aangezien ik daar niets van ervaring in heb & jullie best wel iemand kunnen gebruiken die dit wel heeft :slight_smile:
Spijtig , ik hoop dat jullie alsnog iemand vinden
Warme groetjes ook van mij :vak02:

:dag:
Hartelijk dank voor je interesse en hoop dat je snel iets zult vinden wat je leuk vindt om te doen.
Een warme groet :vak01:

Beste Bettro, hoop dat mijn bericht goed is overgekomen…! Op je prive inbox. Een warme groet, :vak02:

Ja hoor , ik blijf hier dan wel lekker zorgen voor de hondjes :slight_smile:

Jammer Martika, jeetje, we kunnen echt niets passends voor je aanbieden. :kus:
En hondjes zijn leuk, lief en aanhankelijk. Een warme groet. :kus:

Ben ex bouwkundige , 63 jaar , vegetarier, bouwervaring. Werk nu in de dordogne op basis van kost en inwoning ca 24 uur per week. Als er mogelijkheden zijn graag reageren via privé berichten. Kan vanaf eind volgende week beginnen voor ca 3 weken.

Hallo, mijn naam is Roland, 50 jaar. Heb geen bouwervaring, ben wel handig en fit! (en goed gezelschap ;-)) Een Chalet opbouwen lijkt me een mooie uitdaging. Ook heb ik redelijk veel horeca-ervaring en heb ik hier in Nederland weinig verplichtingen.
Iets meer info qua reis, verblijf, misschien een paar foto’s zou erg welkom zijn.
Ik hoor graag iets, hartelijke groet.