Beheerders gezocht: wie gaat het avontuur aan in Spanje (Costa Brava)?

Wij zijn op zoek naar een stel of echtpaar dat graag voor langere tijd (april t/m okt) gratis wil verblijven in ons luxueze landelijk gelegen vakantiehuis in Noordoost Spanje.

Tijdens het verblijf vragen wij u om de gasten te ontvangen, de wekelijkse schoonmaak te doen (tegen kleine vergoeding) en regulier onderhoud te plegen.

Steekwoorden: eigen auto, technisch onderlegd, gastvrij, geen huisdieren, ondernemend, niet rokend, groene vingers, communicatief vaardig en Spaans sprekend is een pre.

Interesse? Stuur ons een prive berichtje hier op wereldwijzer!

header-nieuwsbrief2013.jpg

Beste Robinson,

Ik ben zeer geïnteresseerd om jullie vakantiehuis te beheren in Noordoost Spanje.
Ik stel mij graag even aan jullie voor:
Mijn naam is Rob de Koning en ben 57 jaar.
Momenteel ben ik huisoppasser van een villa in Bergen terwijl de eigenaren in Spanje zijn.
Ik heb de laatste jaren een klussenbedrijf gehad en klussen in en om het huis kunnen jullie gerust aan mij overlaten en doe ik graag.
In het recente verleden heb ik een woonboot en een recreatiehuis gehad die wekelijks werd verhuurd in de zomer dus gasten inchecken, gasten wegwijs maken, uitchecken van de gasten en schoonmaken is bekend terrein voor mij.
Ik ben representatief, betrouwbaar, gastvrij, vriendelijk en een zeer net persoon die graag bezig is.
Ook heb ik groene vingers, rook ik niet, heb een eigen auto en spreek Engels, Duits en Frans. Spaans kan ik mij snel eigen maken als dit doorgaat.
Vanaf eind maart ben ik beschikbaar voor april tot eind oktober.

Als jullie geïnteresseerd zijn dan maak ik graag een kennismakingsafspraak met jullie.
Ik verneem graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
Rob de Koning

Beste Robinson,
Wij zijn zeer geïnteresseerd om uw vakantiehuis in Maçanet de la Selva te beheren.
Wij zijn een Belgisch echtpaar, zonder kinderen, in het bezit van een “NIE”, en sinds 2003 woonachtig in Spanje (in de buurt van Maçanet,20km). We spreken en schrijven Nederlands, Frans, Engels, Duits en Spaans.
Sinds we hier wonen hebben we reeds 3 huizen zelf gerenoveerd, en zijn aldus heel goed vertrouwd met allerlei klussen en verbouwwerken. In al die jaren hebben we contacten gelegd met lokale professionelen en vertrouwen opgebouwd. Gezien die huizen alle over een zwembad en grote tuin beschikken, hebben we daar uiteraard ervaring mee. Tevens beschikken we over alle professionele werktuigen voor tuinonderhoud (van grasmaaier tot kettingzagen, bosmaaier, snoeigereedschap etc.) en renovatiewerken ( boormachine, klophamer, betonmolen…). We hebben zelf een villa met zwembad in de verhuur. De gasten verwelkomen we steeds persoonlijk, met een drankje en de nodige informatie over het huis en de streek.
Gedurende onze professionele loopbaan hebben we beiden ervaring in omgang met mensen opgedaan. Ikzelf was werkzaam als accountmanager en mijn echtgenote heeft meerdere banen gehad in gerenommeerde horecazaken.
Verder houden we van koken (en uiteraard van eten), een gezellige (huiselijke) sfeer. Organisatie en netheid is ons motto.
Hebben we uw interesse gewekt? We horen het graag via privebericht hier op wereldwijzer ! (ook WhatsApp).
Met Vriendelijke Groeten,
Carl & Dominique

Hierbij nogmaals het verzoek om geen persoonlijke e-mailadressen te plaatsen op het forum.(spambots)

Contactgegevens kan men uitwisselen door een intern Persoonlijk Bericht te sturen.

Maar ook hierbij adviseer ik om uitermate terughoudend te zijn.

Het internet is een gevaarlijke plaats en er zijn veel mensen die er heel andere belangen op na houden… Dus wees aub uiterst voorzichtig!

Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.