Zuid-Spanje rondreis eind mei 2014 24-32 jaar

Eind mei wil ik voor ongeveer twee weekjes rondreizen door Zuid-Spanje. Het openbaar vervoer is wel goed geregeld en ik spreek redelijk Spaans, dus ik wou gewoon met de bus reizen. De route ligt niet vast, maar ik wou van Oost naar West om andersom (dus twee losse vliegtickets). Ik dacht aan iets van Sevilla, Cadiz, Malaga, Cordoba, Granada. Zijn er mensen met soortgelijke plannen die (een gedeelte) samen willen reizen? Ik ben V 27 jaar.

Hoi Bommetje,
het is wel wat later dan ik van plan ben, maar ik ben dus ook van plan om naar zuid Spanje te gaan om Andalusie and Valencia te bekijken. Het hangt van een paar dingen af, men werk vooral, maar het lijkt me leuk om te bezien of we samen rond kunnen kijken daar. Het zou misschien zo kunnen zijn dat ik je/jullie dan daar tref als ik al in Spanje ben.
groetjes
Nomapp

Hoi Bommetje,

Ik wou je een PM sturen maar blijkbaar zit je inbox vol?

Heb je al personen gevonden om met je mee te gaan?

Groetjes,
Travelbug

Hee Bommetje,

Klinkt goed! Ik heb zelf een enige tijd geleden hier ook een oproepje op geplaatst: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=170580
Misschien kun je kijken of je je erin kunt vinden? Lijkt mij leuk iig!

Groetjes Mar

Ondertussen heb ik twee tickets geboekt, ik vlieg heen naar Sevilla op 24 mei en terug vanaf Malaga op 10 juni.

@Travelbug81: Mijn inbox is weer opgeschoond, dus ik kan PMs ontvangen.

@nomapp: wannneer ben jij in Andalucia dan?

Ik ben nu in de autonome regio Valencia. Het is nog geen hoogseizoen maar best leuk. Het is nog niet zo heet en alles is best goedkoop, mijn auto huur ik bv. voor 3 euro per dag. Verder ben ik een beetje aan het rondkijken. De steden zijn natuurlijk lekker levendig en de kustplaatsjes slaperig vol pensionados. De mensen zijn ontzettend aardig over het algemeen en ze lachen veel. Sommige mensen zie je wel dat ze getroffen zijn door de crisis, die schrapen wat centjes bijeen. Het verschil met Nederland kan je moelijk beschrijven. Er zijn goeie en slechte dingen te noemen. Het is niet allemaal goed in elkaar gezet bv. maar aan de andere kant zijn er veel minder nare mensen en maken ze veel liever praatjes. Ik ga nu stoppen want we gaan op tapas toer met het Xhostel, wordt vast lekker! see ya later!