Zuid India in juli/aug

Ik ga rond 20 juli tot 15 aug naar zuid india.
Heeft iemand ervaring in die periode? Hoe erg is de Moeson daar en waar is het het droogst? Beter het oosten of het westen?
Ook dezelfde vraag voor de Andaman Islands…:vak02:

Hallo!

Ik ga ook naar India, 1 juli!!! cheerDaar ga ik backpacken… Het zuiden is ook een doel voor mij, over de Andaman islands; ik heb gehoord dat dit moeilijk te bereiken is, wat weet jij hiervan qua prijs en mogelijkheid? Lijkt me namelijk ook echt super!!!

1 like

In de lonely planet staat vliegen rond de 250-400 dollar retour, maar er zijn ook aanbiedingen.
Als je zelf even een paar vliegmaatschappijen checkt, vanaf Chennai naar Port Blair, Kingfisher, air india, jetair of Jetlite dan kan het best goedkoper denk ik. Ook zit je in het laagseizoen, dus moet kunnen!

Wauw… Dat vind ik nog aardig prijzig!
Bedankt voor de tip, ik ga zo mijn nieuwe lonely planet eens goed bestuderen :wink: en daarna eens naar vluchten kijken (ik zag online ook al iets over heli’s/bootreizen)

Veel plezier alvast:zon02:

1 like

Het is een 2u durende trip vanaf daar, ik had 1x gekeken en dat was iets van 170 euro.
Met de boot duurt het 3dgn ofzo geloof ik. Beetje zonde van de tijd denk ik…
Als je iets goedkoops vindt…geeg even een gilletje… :slight_smile:

Dat is inderdaad erg zonde van de tijd!
Ik geef zeker een gilletje als ik wat goeds tegen ben gekomen…

:dag:

1 like

Ik dacht zelf om naar Lakshadweep te gaan… Ik weet dat je een speciale permit moet hebben die je alleen niet krijgt… Ik weet niet hoe het bij Andaman geregelt is…