Zuid india en Andamaneilanden

hoi ik vertrek op 22 november naar new delhi om van daaruit na een paar dagen door te vliegen naar chennai(mahabalipuram) en daarna nog een weekje of wat op de andamaneilanden te verblijven,ik keer terug huiswaarts op 14 december .
vind alleen reizen heel erg leuk maar is toch tof als je ook eens een tijdje samen met iemand kan optrekken.indien interesse stuur gerust een [EMAIL=“mailtje.brendy.ranalletta@hotmail.com”]mailtje.brendy.ranalletta@hotmail.com

Hey,

Ik las je berichtje op wereldforum.

Ik ga van 7 oktober t/m 15 januari door zuid india reizen. Wil van Mumbai naar beneden dan richting chennai en naar de andamaneilanden.

Dus als jij daar naartoe gaat is de kans groot dat ik daar ook ben.

Email me tegen die tijd eens, wie weet kunnen we wel een stukje samen reizen.

Korte informatie over mezelf: ik ben 21 en studeer industriele vormgeving.
ik hoor het wel!

Groetjes,

Nienke

hoi nienke!
ik vertrek hier op 22 november en ga dan eerst een paar dagen naar agra (taj mahal) op 26 november ben ik in chennai en ga dan naar mahabalipuram.
ga daar mijn ticket naar de andaman eilanden boeken zal dus ergens begin december zijn dat ik op de andamans ben!
ben in t zuiden reeds 6 keer geweest en k blijf het daar super vinden,andaman is wel de eerste keer.
laat maar iets weten indien je nog wat info wil ,als ik kan helpen …graag!
k geef je ook een seintje als ik daar ben en dan kunnen we elkaar treffen en mss wel eens samen optrekken of alleszins eens uitgebreid babbelen over onze belevenissen!!mijn mailadres:
[EMAIL=“brendy.ranalletta@hotmail.com”]brendy.ranalletta@hotmail.com
groetjes
brendy