Zuid-Afrika, Zimbabwe, Zambia, Malawi, Tanzania, Zanzibar, Kenia 04/04 - 07/05

Hoi

Ik ben al even op zoek naar een reisgenoot.
Ondertussen heb ik wat rond gekeken naar groepsreizen en ik vond er eentje die mij ongelooflijk aanspreekt.

Het is een groepsreis van 30 dagen. We bezoeken er verschillende landen: Zuid-Afrika, Zimbabwe, Zambia, Malawi, Tanzania (ook Zanzibar), Kenia. Het is een heel avontuurlijke reis en meestal zullen we in een tent slapen.
Moest je meer info willen, dan kun je gerus kijken op de website van Kilroy travels.

Even kort mezelf voorstellen: ik ben een 22-jarig meisje afkomstig uit Brugge, in België. Ik heb een enorme passie voor reizen. Van 3 april tot 17 mei ben ik werkloos, dus dat is een mooie gelegenheid om eens op reis te gaan. Ik ben een sociaal type, daarom zou ik het leuk vinden mocht er iemand meegaan. Het is niet zo gemakkelijk om iemand te vinden: geen geld, een liefje, werk of school… Je kent dat wel. :slight_smile:

Mocht je interesse hebben, laat dan zeker iets weten.

Groetjes

Stephanie

'k Ben tevens opzoek naar een gelijkaardige reisformule.

Wegens veel projecten op het werk de tweede helft van dit
jaar, moet ik nog enkele weken verlof opnemen.
Maar wel pas vanaf half april tot half mei.

Heb je nog wat info over mogelijke gelijkaardige reisorganisaties?

Mijn voorkeur gaat naar Midden en Zuid-Amerika, zat nog geen 4 maand geleden in Zuid-Afrika.

gr

Jürgen B (Gent)

Heylaba

Ik was deze zomer ook in Zuid-Afrika, waar ik voor olifanten gezorgd heb. Nu zullen we er echter niet lang blijven. Ik zal er wel gebruik van maken om een paar dagen vroeger te gaan en dan het olifantenpark opnieuw te bezoeken.

Ik boekte deze reis via kilroy travels. Er zijn er daar heel wat op te vinden.

Veel plezier alvast.

Steph