Allereerst wat fijn dat je mijn oproep leest ![]()
Ik ben Sander en ik ga begin juni voor een aantal dagen op roadtrip, met een van m’n oude Renaults, naar Zuid-Frankrijk waar ik o.a. over de passen van de Pyreneeën ga rijden, wandelen, foto’s maken en gewoon lekker genieten van het uitzicht. Misschien ga ik ook nog een dagje naar de badplaats Biarritz of een natuurpark. In een plaats dichtbij de bergen (Pau) heb ik een kamer (met aparte bedden) in een net budgethotel voor een paar nachten gehuurd. Na de Pyreneeën rijd ik door Spanje naar een plaats net boven Barcelona, waar ik een mooie hotelkamer (met aparte bedden wederom) in een behoorlijk luxe hotel, op loopafstand van het strand, voor een paar nachten, heb geboekt. Het is de bedoeling om daar een relaxdagje aan de kust door te brengen, Barcelona te bezoeken (in 1 of 2 dagen), lekker wandelen (door parken?), omgeving met de auto te verkennen en foto’s te maken. Nog niet alles ligt vast, alleen de hotelkamers en een pitstop op de heenreis zijn geboekt. De reis duurt voor mij in ieder geval 10 dagen, maar als je bereid bent om te delen in de kosten en daar zin in hebt, dan kunnen we daar nog meer dagen aan vastplakken. Het is de bedoeling om niet te veel geld uit te geven, zoals tolkosten die ik wil vermijden, maar anderzijds ook het idee te hebben op vakantie te zijn i.p.v. te kramperen…
Okee, ik weet dat ik niet veel reacties hierop ga krijgen haha (want welke vrouw gaat nou met een vreemde man op reis?!), maar ik ga het toch proberen en hoop jou te overtuigen:
Ik ben op zoek naar een reisgenote (ca. 20-35 jaar, die niet rookt!) die met mij deze reis wilt aangaan. Je moet een beetje stevig in je schoenen staan, je houdt een beetje van avontuur en het onbekende, je wilt veel meer dan alleen maar aan het strand liggen, je kunt genieten van een roadtrip (en dus soms lang in de auto zitten), je hebt (het liefst) minimaal 500 euro te besteden (we delen in de kosten, zoals overnachtingen, brandstof en overige aankopen) en je wilt mij leren kennen op een vrijblijvende basis. Ik hoef hier geen relatie aan over te houden, ben niet uit op vul maar in, zelfs geen vriendschap als je dat wilt, maar deze reis lijkt mij gewoon 1000x leuker met een enthousiaste jonge dame dan alleen of met een kameraad ![]()
‘‘Klinkt leuk, maar wie ben jij dan eigenlijk??’’ Ik ben 27 jaar, single, hoogopgeleid, internetondernemer en werkzoekend naar een droombaan tegelijk, kom uit een plaats net onder Rotterdam, woon (helaas) nog thuis, ik ben een autogek, een beetje een nerd, ik kan goed relativeren en een serieus gesprek voeren. Oh, ik ben gesteld op m’n privacy en heb geen facebook account.
Of ik ervaring met roadtrips heb? Ja enigszins; vorig jaar ben ik in m’n uppie in de Dolomieten en Toscane in Italië geweest. Dat jaar daarvoor Zuid-Duitsland en Oostenrijk. Ik weet dus ongeveer wat me te wachten staat.
‘‘Komen we onderweg nog met pannen te staan?’’ Mijn oude auto’s zijn technisch in orde (ik ben alleen er nog niet over uit welke ik meeneem), dus hopelijk niet ![]()
‘‘Wat wil je niet op vakantie?’’ In een hostel of tent moeten slapen, dat beschouw ik als kramperen.
Nog steeds interesse? Stuur me een bericht en wie weet kunnen we een keer kennismaken (voor de reis).
Grtz Sander