Misschien wat kort dag, maar zijn er nog meer avontuurlijk ingestelde reizigers (m/v 25-34) die voor in de week 29, 30 en of 31 nog geen reisgenoot hebben gevonden? Ik ben van plan om op de bonnefooi in Andorra en de Spaanse Pyreneeën rond te trekken (met de auto) en een actieve vakantie te gaan houden. Wandelen door de bergen, je hoogtevrees bedwingen tijdens een via ferrata, je adrenaline opwekken tijdens een canyoning tour maar ook dwalen door kleine steegjes van dorpjes en steden, lekker eten en drinken, verlaten en vervallen dorpen opzoeken, en zo af en toe een dagje relaxen, en dan de avond beëindigen met een biertje rond een kampvuur. Een avond tot laat op stap is ook prima, het is echter niet mijn bedoeling iedere dag tot laat door te zakken en de volgende dag pas rond de middag uit de tent te kruipen.
De bedoeling is met een tent te gaan, paar dagen ergens op een camping en dan weer verder te trekken. Vaste locaties heb ik nog niet, vaste planning al helemaal niet. Is het leuk blijf je een dag (of 2, 3, 4) langer bevalt het niet, pak je de boel weer in en rijden we verder.
Ben in het bezit van een ruime auto met 4wd waardoor de reis in het binnenland van de Pyreneeën gewoon verder gaat daar waar het asfalt ophoud, waardoor je net wat meer ziet dan de gemiddelde toerist, die de meest mooie plekjes moeten missen omdat ze er niet kunnen komen. De auto is ruim genoeg voor 4 personen met bagage, dus hoe meer zielen…
Interesse? Laat dan maar een berichtje achter.