Zomer Aupair gezocht Costa brava Spanje

Belgisch/Spaanse familie met 2 kinderen, Laura(10) en Sam(8) zoekt met spoed een nederlandstalige Au Pair voor de zomermaanden aan de Costa Brava, Spanje.
De familie schrijft :
‘Sam en Laura zijn sportieve en opgewekte kinderen. Ze hebben veel interesses, zijn graag buiten, sportief en zitten veel in het water. We wonen dicht bij de zee, tussen Lloret de Mar en Blanes, aan de Costa Brava. We hebben een kat en een hond. Ik denk dat wij heel gemakkelijke mensen zijn en hoop dat we samen een fijne zomer hebben!
Wij zoeken iemand die voldoende ideeën heeft om kinderen bezig te houden, dus voldoende creatief.
De bedoeling is om nederlands met de kinderen te spreken. Je zal in ieder geval ook wel spaans opsteken want onderling spreken ze spaans en met mijn man kan je ook oefenen. We wonen in een huis met tuin en ook een eigen moestuin. We zijn geen uitgaansmensen maar genieten van ons huis en omgeving. Hopelijk spreekt het je aan en contacteer je ons!’
profiel zichtbaar op Aupair World Profile - AuPairWorld
Als dit je interreseert of je vragen hebt, email : marion.van.overveld@hotmail.com

Zoeken jullie ook nog een au-pair voor de zomer van 2013?
Het werk als au-pair spreekt mij heel erg aan maar doordat ik nu
aan de studie leraar basisonderwijs begonnen ben, ben ik alleen beschikbaar
in de zomervakantie.

Liefs Tine

Ja Tinie, ze zoeken waarschijnlijk ook iemand voor deze zomer, stuur me even een mailtje, Marion

Hallo,
Ik studeer in juni af en ben dan pedagogische medewerkster.
Het lijkt me een erg leuke ervaring om in de zomer bij jullie te komen werken.
Ik ben erg ondernemend en hou ervan om leuke activiteiten met jullie kinderen te gaan doen.
Als jullie meer informatie over mij willen hebben mogen jullie mailen naar: lynnzee@hotmail.nl
groeten
lynn zee