Zomer Au Pair Aangeboden 2010

Hallow ik ben Manon Schepers en 21 jaar oud!
Ik woon momenteel in Leeuwarden en studeer daar Social Studies wat me heel erg goed bevalt.
In de zomer zou ik graag een zomer au pair worden in de maanden Juli en Augustus… :smiley: Mijn voorkeur gaat uit naar Usa, Italie, Griekenland, Curacao. Maar ieder land heeft wel wat moois :slight_smile: en ik kan goed engels spreken.

Mijn ervaring:
Ik ben opgegroeid in een grote familie met veel neefjes en nichtjes die allemaal jongen zijn dan mij, de jongste is momenteel net 3. Dus ik heb ervaring met kinderen van 0 - 12 jaar. Daar heb ik allemaal op opgepast, hartstikke leuk!
Ik heb de opleiding onderwijsassistent afgerond en heb daarin 3 stages gedaan op de bassisschool met kinderen in de leeftijden van 4 - 10 jaar.
Dat vond ik erg leuk!
Verder heb ik 2 seizoenen recreatiewerk gedaan op campings en dat vind ook super leuk om lekker actief, creatief en sportief met kinderen bezig te zijn!
&& ik heb al au pair ervaring, ik heb 10 maanden geleefd, gewerkt en genoten in het prachtig ierland :smiley: daar was ik een au pair in een geweldige familie met 3 kinderen van 2, 5 en 8 jaar oud! Wat heb ik daar een geweldige tijd gehad zeg!
En ik werk momenteel als een bijbaantje in het kinderparadijs in Leeuwarden. Ik word altijd zo heerlijk vrolijk van kinderen en ze blijven mij verassen!

Persoonlijkheid: Ik ben een spontane, enthousiaste meid die erg van gezelligheid en praten houd! Ik heb een groot zwak voor kinderen en vind ze geweldig! Ik ben lief, loyaal, hardwerkend, verantwoordelijk en zelfstandig die lekker gek kan doen met de kinderen.

Hobbies: ik ben gek op muziek en films, leuke dingen doen met me vrienden, familie, de bioscoop, het strand, creatief bezig zijn, met kinderen werken, recreatiewerk, reizen en me vrijheid!

Nou families, als jullie dit wat lijken dan kijk ik graag uit naar julie reacties! :D:D

Groetjes, Manon