Bied me aan als Au-pair voor zomer 2010.

Hallo!

Mijn naam is Myriam. Ik ben 19 jaar uit, en ik ben de oudste uit een gezin van 5 kinderen waarvan de jongste nu 19 maanden is.
Ik ben op zoek naar werk als Au-pair in het buitenland voor de zomer van 2010, ik ben beschikbaar tussen ongeveer begin juni en eind augustus.
Mijn voorkeur gaat uit naar Israel, maar in andere landen zit ik ook graag :wink:
Iets over mijn ervaring:
Vanwege het feit dat ik 4 jongere broertjes en zusjes heb, heb ik al aardig wat ervaring met het verzorgen van kinderen. De oudste daarvan is nu 16 en die gaat d’r eigen gang wel, maar de andere drie zijn 11, 9 en 19 maanden.
Daarnaast pas ik sinds augustus op 2 kleine kinderen, een meisje van nu 2,5 en een jongen van bijna 4. Ik doe dit meestal 's avonds en soms ook op zaterdag of in de vakanties overdag.
Ik vind dit enorm leuk om te doen en ik kijk er iedere keer weer naar uit als ik mag komen oppassen, ik doe het ook meer omdat ik het leuk vind dan omdat ik er geld mee wil verdienen.
Ik hoop in de zomer in het buitenland werk als Au-pair te vinden, omdat ik het ook erg leuk vind om mijn zomer door te brengen in het buitenland en tegelijk wat nuttigs te doen wat ik ook leuk vind.

• Ik heb geen rijbewijs.
  • Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels.
  • Daarnaast spreek ik ook met wat moeite Frans en Hebreeuws.
  • Ik sta open voor allerlei gezinnen met allerlei geloven, gebruiken, tradities, culturen, etc. en kinderen van alle leeftijden.
  • Ik zit momenteel in 6VWO, hoop in mei te slagen, en ik begin in september met een universitaire studie Hebreeuwse taal en cultuur.

Ik hoop wat te horen.

Gr,
Myriam