Hallo, na mijn eerdere geplaatste bericht voor een reisgenote gezocht naar Afrika, wil ik hier mijn Europa reisgnote zoeken en ik hoop ook mijn nieuwe liefde. Door mijn relatie ben ik eigenlijk niet aan vakantie toegekomen door omstandigheden, maar nu weer alleen en nu wil ik gewoon deze zomer weg, Ik heb al ervaring in kamperen in Afrika en Frankrijk!!!
Bijv, samen in de auto stappen zonder bestemming, ik zou graag een rondje Manaco/Cannes willen, Italie/Venetie Zwitserland/oostenrijk maar ook Noorwegen lijkt me heel erg mooi, qua natuur en vrijheid.
Ik ben geen uitgaanstype, dus elke avond naar de discotheek doe ik niet, een leuke cafetje is wel gezellig, saampjes wat drinken langs de kust van griekenland, mmmmmmmmm.
Heb jij plannen maar wil je niet alleen, heb je een reisvoorstel, laat het maar weten, groetjes.
Ik wil graag op vakantie, maar idd niet alleen. Wel was ik al van plan binnen Europa op vakantie te gaan. Nu ben ik vooral aan het kijken bij singlereizen. Dat heb ik nog nooit eerder gedaan, maar lijkt me een leuke manier om weer eens andere mensen te ontmoeten en een hele mooie reis te maken. Maar toen kwam ik deze site tegen. Dus misschien vind ik op deze manier leuke mensen om mee op vakantie te gaan, mensen die ongeveer hetzelfde leuk vinden. En jouw verhaal spreekt me aan.
hoi! Klinkt leuk! Zomaar in de auto stappen en kijken waar je terecht komt!
Ik ben ook nog druk op zoek naar een reisgenoot, heb net zelf een topic geopend. Ik heb nog geen concrete ideeen, wel dat het binnen europa en binnen mijn budget moet passen
Is dat dan duur, zo’n ‘bonnevoi’ vakantie?? verzekeringen, auto, overnachtingen etc
Hoi, leuk dat je interesse hebt, maar om je vraag gelijk te beantwoorden, je kna het zo duur en goedkoop maken als je wilt, dus ik kan daar niet echt antwoord opgeven.
Om een voorbeeld te geven in Frankrijk, we hebben voor 17,50 per dag ergens gestaan, maar zodra we naar het zuiden gingen, we waren toen een volle week heel dichtbij Saint Tropez, daar was het 45 euro per dag, maar was wel super gaaf, mooi zwembad en 20 minuten lopen van het strand.
Maar ik zal je vanavond even mailen of jij mij, kunnenik heb we eens praten over dit, goed? ik heb je toegevoegd op msn, tot dan.