Hoi,
Ik ben Leonie en 26 jaar.
Van 15 januari 2011 tot 20 februari 2011 ben ik in Rome om daar een taalcursus te volgen aan een taalschool.
Ik ben op zoek naar een baan in de toerisctische sector in Italie tegen kost en inwoning. De toeristische sector lijkt mij ideaal, omdat ik dan ook mijn Nederlands en Engels kan gebruiken. Een baan bij een internationaal bedrijf of een andere administratieve baan is ook welkom.
Afhankelijk van hoe snel ik iets vindt wil ik graag beginnen tussen maart en juni 2011.
Ben of ken je iemand die gemotiveerd personeel zoekt of ben je iemand die tips heeft, dan hoor ik graag iets !!
Alvast bedankt.
Hi Gemelli,
Ik weet natuurlijk niet precies waar je naar op zoek bent, maar als je iets in de toeristische sector zoekt zou je eens op www.art-show.it kunnen kijken. Zij bieden animatie en horeca werk aan op verschillende campings in het Noorden van Italie (denk aan Lago di Garda, Lago di Iseo, de Adriatische kust). Het feit dat je Italiaans gaat studeren en het ook verder wilt toepassen en leren zal een absolute pre zijn.
Voor meer informatie kan je ook altijd een e-mail sturen naar [EMAIL=“nederland@art-show.it”]nederland@art-show.it.
Succes!
Groeten,
Britt
`
Beste Leonie,
Wij zijn een metaal export bedrijf in Breda.
En wij zoeken een chauffeur/tolk.
Spreekt u al een beetje Italiaans?
Dan kunnen wij u een Leuke baan aanbieden.
Met vriendelijk groet,