Vertaler en tolk zoeken werk in Italie

Hallo,

mijn vriendin en ik verhuizen eind deze maand naar Italie. Momenteel wonen we beiden nog in Ierland, maar we zijn dus ijverig op zoek naar werk in Italie. Kan iemand ons verder helpen of tips geven?

Even wat meer over onszelf: ik ben 24 en afgestudeerd als vertaler Nederlands/Duits/Engels/Zweeds. Naast deze talen spreek ik ook vloeiend Frans (een van de weinige voordelen Belg te zijn) en heb ik ook een notie van het Spaans. Bovendien ben ik erop gebrand om de Italiaanse taal te leren - ik ben er net mee begonnen - en heb ik een grote talenknobbel (vandaar mijn vertaalstudies). Naast mijn diploma vertaler heb ik ook nog een aanvullend diploma Internationale Politiek.

Mijn vriendin is 26 en afgestudeerd als tolk Nederlands/Italiaans/Engels/Frans. De Italiaanse taal beheerst ze bijgevolg perfect en ze spreekt bovendien ook nog een aardig mondje Duits. Ze heeft al een hoop werkervaring verzameld in de toeristische sector, onder meer door werk in Egypte, Cuba en Griekenland. Bovendien heeft ze een jaar in Siena gestudeerd.

Zelf heb ik ook al de nodige buitenlandse ervaring opgedaan: ik heb een half jaar in Duitsland gestudeerd, en bovendien heb ik net als mijn vriendin nu vijf maanden in Ierland gewerkt.

Zoals vermeld zijn we dus beiden op zoek naar een job in Italie. Waar, hoe lang en welke functie doet er niet echt toe, hoofdzaak is dat we werk vinden om de levenskosten in Italie te dekken. Jullie mogen me dus altijd mailen met tips en weetjes:

nilsvanbellingen@hotmail.com

Alvast bedankt en groetjes,
Nils

Info en tips opver (liefst goedkope) appartementjes in Italie is uiteraard ook altijd welkom…

Nils

Goodmorning,

We are a Camping in the Republic of San Marino, nearby Rimini.
We are looking for a Receptionist from immediately till the end of September.
For animation in our village from the beginning of June till the end of August.

Write us an email with your curriculum to:
[EMAIL=“info@centrovacanzesanmarino.com”]info@centrovacanzesanmarino.com

Beste Mevrouw/Meneer,

Wij zijn een metaal export bedrijf in Breda en in China en wij willen een vestiging starten in Italië. Voor deze vestiging zijn wij dringend opzoek naar een allround medewerker.

Ook kunt u mee helpen de nieuwe vestiging van start te laten gaan.

Wij bieden u veel doorgroei mogelijkheden.

Als u interesse heeft in deze job stuur mijn dan een mail.

Met vriendelijk groet,

Dhr. Keeris

Hi,
Kunt u mij misschien een mail sturen? Ik ga in juni tot oktober naar italie en wil daarna vast werk daar hebben. Momenteel woon ik in de buurt van Gorinchem en spreek ik duits, engels, nederlands en redelijk italiaans. In juni eindig ik mijn opleiding secretaresse niveau 3, met de talen op niveau 4. Mijn e-mailadres is [EMAIL=“lieneke2003@hotmail.com”]lieneke2003@hotmail.com.
Ik hoop snel van u te horen. Met vriendelijke groet,
Lieneke