Mijn naam is Leila van Dijk.
Ben 23 jaar uit en woon in Nederland.
Mijn droom is om in een Animatieteam te gaan werken in Turkije. Voor 2 a 3 maanden
Ik ga elk jaar 2x naar Turkije sinds ik 1 jaar ben dus ben helemaal gek op Turkije.
Ik spreek Nederlands, Engels. Turks aan het leren.
Mocht er iemand nog een dame zoeken voor animatie team en meer over me willen te weten komen.
Kan dat altijd stuur een PB en vertel alles wat u wilt weten.
Ik kijk uit naar de reacties of ideeën.
Ik denk ook dat het een beetje lang verhaal gaat worden en je misschien beter iets anders kan gaan zoeken. Het toerisme is niet meer wat het geweest is met de huidige politiek. Daarnaast wordt de controle op zwartwerkers ieder jaar scherper en zijnze niet misselijk. Zowel bij Jandarma en Politie worden mensen voortdurend overgeplaatst als er weer eens een bomaanslag is geweest. Dat zegt jou misschien niets maar de sfeer op de werkvloeren van de besturende oraganen hier in Turkije is er niet beter op geworden. Op goodwill of via iemand een mazzeltje hoef je echt niet meer te rekenen.
Zou je langere tijd in Turkije willen wonen en werken kan je eens sollciteren bij callcenters. Niet dat die zo goed zijn… maar je kan er vaak wel een legal dienstverband krijgen.
Xerox schreeuwt om mensen momenteel. Als je dat wat lijkt zou je daar eens kunnen proberen.
Het gaat slecht met de economie hier en de tolerantie van de mensen wordt minder en minder. Bezint eer je begint. Twee keer vakantie per jaar lijkt in de verste verte niet op het echte Turkije. Steeds meer mensen, ook die hier al jaren zitten, keren terug naar Nederland. Het zijn de verstokte out of the box peopletjes (zoals ik) die op den duur nog blijven.