Zoek STAGE in Turkije..!!!

Hoi mensen,

Ik doe de opleiding hbo sociaal pedagogisch hulpverlener en zit in een combinatieklas van het 2de en het 3de leerjaar…
Ik moet nu stage lopen en wil heel graag in Istanbul of ergens in een toeristisch gebied stage lopen, maaaarrrr…ik heb geen idee waar, wat en hoe…??? Ik weet dat in Turkije de sociale voorzieningen anders zijn dan in NL. Met wie zou ik contact op moeten nemen, mijn school heeft geen informatie over dit onderwerp.

Kan iemand mij aub helpen???

Ben al dagenlang aan het googlen, maar kan gewoon nix vinden…

Ik wil zo graag naar Turkije om stage te lopen en na mijn stage kan ik mijn familie opzoeken in het noorden…

Groetjes,

:dag:

:NETHERLAN:TURKEY:

Mag ik vragen of je stage wilt lopen vanwege je opleiding,sociaal pedagogisch hulpverlener?
Wil je dan toeristen opvangen die iets meegemaakt hebben, of hoe had je dit gedacht?
Is interesse hoor, maar ben benieuwd.
groetjes

Hey Carine,

Ja ik wil graag voor mijn opleiding sph stage lopen… Je noemde een goed voorbeeld op, maar is dat wel mogelijk in TR? Ik zelf weet niet als wat en in welke instelling ik zou stage kunnen lopen in TR…
Ik hoop dat je meer weet, begin nu een beetje hoop te krijgen :smile:
Laat mij aub weten…

Groetjes

Sorry, ik wilde je geen hoop geven, maar misschien kun je via een organisatie als ANWB zoiets doen. Mijn ouders hebben wel eens iets heel vervelends meegemaakt, en dan hebben ze van de anwb iemand gestuurd die hun opgevangen heeft.
Voor de bevolking lijkt t me niet veel nut hebben. Die doen “daar” niet zo aan. Ik verbaas me vaak, dat bijvoorbeeld kinderen gewoon te doen hebben wat ouders zeggen, maar dat ze helemaal geen rekening houden met de psychologie van zo’n kind.
Ook heb ik wel eens in t ziekenhuis gelegen, en dan komt er iemand langs van de reisorganisatie, denk ook aan mensen die onverwacht voor lange perioden in ziekenhuis terecht komen. Maar echt voor meer kan ik je geen hoop of hulp geven.
sucses en groetjes