Zoek reisgenote voor de maand Juli of Augustus

Ben alleenstaand ouder van 48j met 2 volwassen dochters 18 en 21j die ik zelf zonder problemen alleen heb opgevoed en waarvan oudste momenteel in haar 3rde jaar TEW zit op de Universiteit te Gent.Vermits ik met hen al naar vele landen ben geweest reizen ze uiteraard de laatste jaren met vrienden etc…Oudste is vorig jaar met haar vriend naar Bali geweest en vertrekt nu voor een tijdje naar Zuid-Afrika.Vermits ik dit jaar zeker niet alleen wil reizen zoek ik een dame om samen een reis mee te plannen en te bespreken en voor mij maakt 't niet uit naar welk land .Ik hou van veel culturen etc…Uiteraard word alles op voorhand besproken wat voor beiden 't interessantste is.Indien er een dame is die zich hier kan in terugvinden mag ze me altijd contacteren op mijn émail [EMAIL=“sneyerspatrick@hotmail.com”]sneyerspatrick@hotmail.com Ik woon ten noorden van Antwerpen in de omgeving van Brasschaat.Groetjes en zal altijd terug reageren.:smile:

hi ik ga naar oost turkije in1 juli INTERESSE OM MEE TE GAAN LEKKER RELAXEN ZONNEN ZWEMMEN EN NOG VAN ALLES DOEN ALLES IS BESPREEKBAAR IK HOOR JE WEL ALS JE MEE WIL BEN 42 JAAR MVG