Medereizigster gezocht voor Juli of Augustus

Ik ben alleenstaand ouder van 2volwassen dochters die ik zelf heb opgevoed zonder problemen.Oudste zit in haar 2de jaar TEW op de Universiteit in Gent.Men andere dochter is 17j.Met hen heb ik al vele reizen gemaakt maar dit jaar reizen ze alleen met hun vrienden etc… Oudste is zojuist nog naar Bali geweest met haar vriend.Persoonlijk heb ik in mijn studiejaren ook veel gereisd maar ben zeker dit jaar niet van plan om alleen te reizen.Zoek daarom een reisgenote voor September om samen een reis mee te plannen en voor mij maakt het niet uit waarheen vermits dit samen bespreekbaar is.Ik ben 48j man,vrij sociaal en toon in vele zaken en culturen interesse.Ik ben woonachtig bij Wijnegem ten Noorden van A’pen en ben altijd bereikbaar via [EMAIL=“sneyerspatrick@hotmail.com”]sneyerspatrick@hotmail.com of 0497/944 468 Groetjes Patrick.

:belgium: Ik zal altijd terug reageren als er een dame een bericht stuurt en zich hierin kan terugvinden 't

[quote=kcirtap45]
Ik zal altijd terug reageren als er een dame een bericht stuurt en zich hierin kan terugvinden 't groetjes Patrick

:belgium: ]Ik ben alleenstaand ouder van 2volwassen dochters die ik zelf heb opgevoed zonder problemen.Oudste zit in haar 2de jaar TEW op de Universiteit in Gent.Men andere dochter is 17j.Met hen heb ik al vele reizen gemaakt maar dit jaar reizen ze alleen met hun vrienden etc… Oudste is zojuist nog naar Bali geweest met haar vriend.Persoonlijk heb ik in mijn studiejaren ook veel gereisd maar ben zeker dit jaar niet van plan om alleen te reizen.Zoek daarom een reisgenote voor September om samen een reis mee te plannen en voor mij maakt het niet uit waarheen vermits dit samen bespreekbaar is.Ik ben 48j man,vrij sociaal en toon in vele zaken en culturen interesse.Ik ben woonachtig bij Wijnegem ten Noorden van A’pen en ben altijd bereikbaar via [EMAIL=“sneyerspatrick@hotmail.com”]sneyerspatrick@hotmail.com of 0497/944 468 Groetjes Patrick.medereizigster voorSeptember