Ik ben deftig en sociaal man van 48j en toon in vele culturen en landen interesse.Ik ben alleenstaand ouder met 2 volwassen dochters 18 en 21j die ik zelf zonder problemen alleen heb opgevoed.Oudste zit op kot in haar 3de jaar TEW in Universiteit te Gent.Met men 2 dochters heb ik al naar vele landen gereisd maar ze hebben al enkele jaren de ouderdom dat ze alleen reizen.Dochter van 21j is verleden jaar nog naar Bali geweest met haar vriend en nu vertrekt ze in Mei naar Zuid-Afrika op safari.Voor de maand Juli of Augustus zoek ik een dame om samen een reis mee te plannen en voor mij maakt 't niet uit waarheen vermits ik alles op voorhand samen wil bespreken en dan zien we verder wel.Ik wil zeker niet alleen op reis gaan dit jaar.Indien er een dame zich hier kan in terugvinden mag ze me altijd contacteren op mijn GSMnr 0497/968 944 of mijn é-mail [EMAIL=“sneyerspatrick@hotmail.com”]sneyerspatrick@hotmail.com. Ik woon te Wijnegem bij A’pen ![]()
Als er een dame zou reageren dan wil ik er echt een toffe reis van maken en ben ook van 't type,ieder zijn vrijheid uiteraard!!!