zoek mensen voor rondreis Oost-Europa met caravan

Hallo,

ben op zoek naar mensen (max. 3 pers.) die samen met mij willen trekken met een caravan voor 6 pers. . Omdat ik in het verleden al een paar reizen heb gedaan, (altijd een 3 tal weken), wil ik nu voor een 6-8 maanden naar Oekraine en Wit-Rusland en daar rondtrekken. Maar ik wil zeker de passerende landen ook verkennen en ontdekken. dus dit is een unieke kans voor mensen met een beperkt budget.

Mijn intresse’s zijn cultuur, musea’s, plaatselijke geschiedenis en zeker al het militaire gebeuren tijdens WW II. Natuurlijk zitten daar ook stevige wandelingen bij met mijn hond, die zeker mee gaat. Of zoekaktie’s met een metaaldetector op velden en bossen.
Natuurlijk heeft de meedereiziger ook zeggenschap, Reisroute is bespreekbaar als ook de aktiviteiten tijdens de reis. Maar de zelfde intresse’s zijn natuurlijk makkelijker bespreekbaar.

Dit alles zou gebeuren met mijn eigen caravan (dethleff lifestyle SK560) deze is ongeveer 8m lang en 2.5m breed, en is voorzien van alle luxe, waaronder ringverwarming, aico, stroomgroep 2Kva, batterijen + 1000W omvormer voor stroom s’nachts,en misschien het belanrijkste, beveiliging. Er zijn zelfs apparte slaapkamers in, dus is er privacy. Ook de Toyota Landcruiser 4.2D is zeker de beste keuze als trekpaard voor deze toch wel lange trektocht. Zeker omdat deze luchtvering heeft, is het extra confortabel.

Iets over mij. Ik ben een man van 39 en heb een relatie, en een dochtertje van 2,5 jaar. Een paar jaar geleden heb ik een werkongeval gehad en werk nu niet meer.
En omdat mijn vrouwke een zaak heeft kan zij geen 6 maanden vrijmaken voor deze trip, dus zoek ik medereizigers.

Dit is zeker niet commercieel bedoeld.

Wel is de bedoeling om binnen een 4-6 tal weken te vertrekken.

Graag reactie’s of vertel zeker verder.

Groetjes,
Yvan