Mede-reizigers gezocht zomer 2011

hallo ik ben tom ik kom uit Nieuwmoer een klein dorpje in de Antwerpse Noorderkempen , tegen de grens met noord-Brabant gelegen .

ik zou deze zomer een raodtrip willen maken door midden & oost europa
duitsland,Tsjechië,Slowakije,Hongarije, Roemenië . niet over de grote snelwegen maar langs de kleine wegen , zodat je de echte landen ziet .
(mijn vrienden hebben op andere tijdstippen verlof op hun werk )
ik kan van 23 juli tot 6 aug

heb zelf een auto (nieuwe opel astra met navigatie )

hallo,

Ik heb de zelfde plannen, maar zou deze reis doen met men Landcruiser en een caravan. Ben al een tijdje ant zoeken maar het is moeilijk om reisgenoten te vinden die ongeveer de zelfde raakpunten hebben.

Dus zal proberen een beetje over mij en mijn plannen vertellen zodat ge een beter beeld krijgt.

Ik ben een man van 39, hetro,en samenwonend en vader van een dochtertje van bijna 3 jaar.
Ik was vroeger zelfstandige,maar ik heb 4jaar geleden een werkongeval gehad. Na mijn revalidatie wilde ik genieten van mijn leven en heb mijn een caravan gekocht. Wij zijn verschillende malen op vakantie geweest maar vorig jaar heeft mijn vriendin besloten om een winkel te openen en dus zit zat ik vast. Maar nu mijn dochtertje naar school gaat wil ik er terug van profiteren en wil ik verder met mijn droom dus:

Zoek ik mensen (max. 3) die samen met mij een rondreis willen maken door verschillende landen richting Oekraine en terug.

Door mijn intresse’s in WW I en WW II, kan ik de plaatselijke cultuur ook smaken.
Ik bezoek graag een kasteel, museums of zelfs plaatselijke markt, en natuurlijk ook de intresses in de geschiedenis maar ook een stevige wandling kan er altijd wel bij.
Als ge van honden houdt zijn dit zeker pluspunten want mijn hond gaat zeker mee.
natuurlijk hebben de reisgenoten ook inbreng en recht op hun hun privecy. Door de caravan af te koppelen kunnen er ook verschillende zaken tegelijk worden gedaan.

Dus als je dit ziet zitten laat iets wete.
Of misschien kan ik helpen brainstormen.
Zo heb ik al wat mensen leren kennen die dezelfde gedachten hebben, en die me begrijpen en waar ik mee kan communiceren. En ik zo een soort netwek kan opbouwen met mensen die graag reizen.
Dit is zeker niet commercieel!!

Alvast bedankt,

Yvan.